Schrijvers kunnen hun grote invloed gebruiken om pesten te verminderen.
Video
http://video.google.com/videoplay?docid=1434849746939623790&ei=tjm0SPeoM4vmigLCwK3wDA&q=pesten&vt=lf
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk heb een boek geschreven over pesten, genaamd “Knopen in je touw”
voor meer informatie kun je kijken op www.knopeninjetouw.hyves.nl of mail mij.
Dit boek is geschreven omdat onze zoon verschrikkelijk is gepest op de basisschool. Het boek gaat niet over hem, maar over een bijna 11-jarig meisje.
Op de site kun je de recensies lezen en meer informatie vinden over het onderwerp.
Het boek is te koop via uitgever Free Musketeers.
Maak een vuist tegen pesten!
Groet, Kirstin
Ik heb ook een boek tegen pesten geschreven.
Het IJzeren ei, eveneens bij Free Musketeers, een POD uitgeverij waar ik helaas steeds minder enthousiast over ben.
Voor recencies kijk www.recensies.org.
Graag wil ik een of twee exemplaren ruilen, eventueel om jouw boek te recenseren
met vriendelijke groet
Walter Schrader. kirstin rozema schreef:
>
> Ik heb een boek geschreven over pesten, genaamd "Knopen in je
> touw"
>
> voor meer informatie kun je kijken op
> www.knopeninjetouw.hyves.nl of mail mij.
>
> Dit boek is geschreven omdat onze zoon verschrikkelijk is
> gepest op de basisschool. Het boek gaat niet over hem, maar
> over een bijna 11-jarig meisje.
>
> Op de site kun je de recensies lezen en meer informatie
> vinden over het onderwerp.
>
> Het boek is te koop via uitgever Free Musketeers.
>
> Maak een vuist tegen pesten!
>
> Groet, Kirstin
L.S.
Een rectificatie ten aanzien van mijn reserve ten opzichte van Free Musketeers .
Een vermeend verkeerd handelen van Free Musketeers, nl levering van minder goed gedrukt materiaal blijkt te berusten op een administratieve fout waar zowel ikzelf als Free musketeers voor verantwoordelijk zijn. De toezegging is gedaan dat dit wordt rechtgezet en nu rest me alleen te melden dat ik een groot plezier heb beleefd aan de uitgave van mijn boek door Free Musketeers.
Ik bekijk het positief en ben heel blij met de formule en de geleverde kwaliteit van Free Musketeers.
Met vriendelijke groet
Walter Schrader
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?