Open Atelier Amerongen organiseert twee schrijfcursussen, Jouw dagboek als spiegel en innerlijke bron en Schrijf de ultieme Amerongse kasteelroman. Informatie kunt u vinden op www.SKiAm.nl

Jouw dagboek als spiegel en innerlijke bron nr 47

“Ik zal hoop ik aan jou alles kunnen toevertrouwen, zoals ik het nog aan niemand gekund heb, en ik hoop dat je een grote steun voor me zult zijn.” Zo begint Anne Frank op 12 juni 1942 haar dagboek. Veel mensen hebben een dagboek of spelen met de gedachte er een te beginnen. Door te schrijven leer je uiting te geven aan wie je bent en wat je verlangens zijn. In vier avonden krijg je een schat aan tips, oefeningen en inspiratie. Schrijf je leven. Je zult ontdekken hoe heerlijk dat is!

Docent: Marie Brummelhuis

Leeftijd: vanaf 16 jaar

Dag: donderdag om de week: 4, 18 sept, 2, 23 okt

Tijd: 20.00 – 22.00 u

Kosten: € 60,- (4 lessen)

Materiaal: pen en papier.

Aantal deelnemers: maximaal 8

Schrijf de ultieme Amerongse kasteelroman nr 48

Zo'n gespierde exotisch uitziende graaf met sensuele lippen, een haviksneus en een hypnotiserende blik. Onweerstaanbaar voor de onschuldige gouvernante met haar roomblanke huid en gazellenogen. Of zoiets. Wie heeft er in haar jonge jaren niet gesmuld van boeketreeksen en kasteelromannetjes? Ik kan jullie iets verklappen: zulke verhalen schrijven is nóg leuker dan ze te lezen. Kom daarom naar mijn workshop . . . en je leert alle trucs om een smeuïg verhaal vol misverstanden, jaloezie, passie en zinderende hartstocht te schrijven. Om het nog pikanter te maken, zullen we ons eigen Amerongse kasteel als uitgangspunt nemen voor een liefdesgeschiedenis waar de vonken vanaf spatten. Schrijfplezier gegarandeerd!

Docent: Marie Brummelhuis

Leeftijd: vanaf 16 jaar

Dag: zaterdag 25 okt

Tijd: 10.30 – 16.30

Kosten: € 50,-

Materiaal: pen en papier.

Aantal deelnemers: maximaal 8