Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: Illustrator / tekenaar voor kinder / prenten boeken

• Paul Daniels

Beste enthousiaste en ambitieuze illustratoren / tekenaars.

Ik ben een beginnend schrijver / bedenker van kinder- en prentenboeken en ik zoek een illustrator / tekenaar.

Ik ben best enthousiast en ambitieus. Ik begin echter bij het begin en heb geen startkapitaal voor kant en klaar maatwerk. Je zult je dus aangesproken moeten voelen en net als ik willen investeren.

Het genre: grappig / stout / avontuur

Doelgroep: 2-6 jaar

Ik hoor graag of je interesse hebt!

groet,

Paul

• lonneke

Beste Paul,

Ik ben een beginnend tekenaar en ik zoek een beginnend schrijver van kinder- en prentenboeken. Ik ben best enthousiast en ambitieus. Ik begin echter bij het begin en dus misschien bij jou. Je zult je dus aangesproken moeten voelen.

ik heb ook geen startkapitaal voor kant en klaar maatwerk. En ik wil investeren. :P

Ik hoop dat je interesse hebt. En misschien kun je een stuk van je verhaal opsturen zodat ik er iets bij kan tekenen. Zodat je kunt kijken of je het wat vindt..

alvast bedankt,

Lonneke

• esther lek

Hallo Lonneke,

wil je mij wat van je tekeningen sturen per email?

ik ben op zoek naar iemand die een paar eenvoudige tekeningen kan maken

Esther

• Yasmin

Hallo Paul,

ik weet niet of u aanbod nog steeds geldt,

maar ik zou graag voor u tekenen!

Kijkt u maar even op mijn site:

http://yasmindesign.come2me.nl/

Groetjes, Yasmin

• Annelot Reuvekamp

Hallo Paul,

Hopelijk ben ik nog op tijd, want ik zag dat je oproep al enige tijd geleden was geplaatst, maar naar aanleiding van je oproep op de schrijvers startpagina wilde ik graag even reageren.

Ik ben een Annelot Reuvekamp en ik ben 18 jaar, ik studeer aan het Sint Lucas in Boxtel, dit is een school voor creatieven in opleiding.

Ik houd me vooral bezig met grafische vormgeving en dan met name de Illustratieve kant hiervan.

Zelf teken ik op school en in mijn vrije tijd heel veel, en het liefst vertel ik met mijn tekeningen een verhaal.

Daarom droom ik er al enige tijd van om (kinder)boeken te gaan illustreren.

Ondanks dat dit voor mij ook nieuw zal zijn, ben ik bereid er veel voor te geven en lijkt het mij een onwijs leuke uitdaging!

Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je me altijd mailen!

Groetjes Annelot

annelot_reuvekamp@hotmail.com

• elly

Hallo Paul,

Waarschijnlijk ben je inmiddels al met je tweede boekje begonnen.

Mocht je daarvoor weer een illustrator zoeken kun je me mailen.

De doelgroep spreekt me erg aan, omdat simpele vormen dan

erg goed te gebruiken zijn. Ik gebruik verschillende technieken.

Op art-print.nl kun je werk van me zien.

groetjes Elly