Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Illustrator zoekt verhalenverteller

• Anneke Hofman

Ben jij verhalenschrijver, en je zoekt iemand om je verhaal visueel te ondersteunen, laat het mij weten! Het is mijn grote droom.

Op www.weerwaar.nl is wat werk van mij te zien. Mijn werknaam is hier TAK.

Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen……..

• Marsha

Hallo Anneke,

Ik heb weerwaar bezocht en ben onder de indruk van je werk. Het is ook mijn grote droom om een (kinder)boek te schrijven. Ik heb echter geen ervaring, behalve een column die ik schrijf voor een magazine. Ik kan mijn “schrijversei” kwijt in mijn werk als leerkracht in het basisonderwijs.

Wat vind je ervan?

Anneke Hofman schreef:

>

> Ben jij verhalenschrijver, en je zoekt iemand om je verhaal

> visueel te ondersteunen, laat het mij weten! Het is mijn

> grote droom.

> Op www.weerwaar.nl is wat werk van mij te zien. Mijn werknaam

> is hier TAK.

> Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen……..

• an

Dag Aneke,

Toevallig kwam ik op je berichtje terecht. Ik ben een verteller voor volwassenen. Momenteel heb ik een reeks van zelfgeschreven verhalen lopen in Maastricht onder het Doodleven! project. Ik ga deze verhalen ook proberen uitgegeven te krijgen ( Wat hier in Belgie niet makkelijk is daarom gebeurd het waarschijnlijk in Nederland). Ik denk dat jou tekenstijl enorm zou kunnen bijbrengen aan de verhalen. Het past zo bij de sfeer die ik zoek in mijn verhalen. Ik heb de site bezocht waar je werk op staat en wauw dat spreekt me echt heel erg aan. Op www.zichtopmastricht.nl/doodleven onder het kopje van vertellen kan je de korte inhouden van mijn verhalen vinden. Lees even door en kijk of het ook jou gevoel aanspreekt. De korte inhouden zijn wel heel erg kort.

Zelf als het je niet echt aanspreekt zou ik graag wat meer van je werk zien.

Vriendelijke groet

An

• an

Dag Anneke,

even iets vergeten in het vorige berichtje. Je kan ook alle gegevens en mijn contactgegevens vinden op www.anvertelt.blogspot.com.

Groetjes An uit Lier