Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welke schrijfopleiding?

• Eelco van Wieringen

Ik heb inmiddels een tijdje rondgesurfd en ben vele schrijfopleidingen en cursussen tegen gekomen die mij een zet in de goede richting kunnen geven van het tekstschrijven. Ik stuit op de Schrijversacademie, Amsterdamse opleidingen, NTI en meer. Maar…, ik kan nergens goede feedback op deze opleidingen vinden.

Welke raden jullie mij aan? Ik ben mobiel, maar alles in de periferie van Nijmegen verdient mijn voorkeur.

Mvg,

Eelco

• josien de wit

De opleidingen bij ScriptPlus zijn zeer aan te bevelen. Er komen veel gerenommeerde schrijvers vandaan.Eelco van Wieringen schreef:

>

> Ik heb inmiddels een tijdje rondgesurfd en ben vele

> schrijfopleidingen en cursussen tegen gekomen die mij een zet

> in de goede richting kunnen geven van het tekstschrijven. Ik

> stuit op de Schrijversacademie, Amsterdamse opleidingen, NTI

> en meer. Maar…, ik kan nergens goede feedback op deze

> opleidingen vinden.

>

> Welke raden jullie mij aan? Ik ben mobiel, maar alles in de

> periferie van Nijmegen verdient mijn voorkeur.

>

> Mvg,

>

> Eelco

• Daphne Buter

Dag Eelco,

Ik heb zelf een schrijfopleiding gedaan maar je betaalt veel en uiteindelijk komt het toch op hetzelfde neer, je moet het zelf doen en je groeit altijd door feedback van anderen. Daarom ben ik een gratis online workshop voor nieuwe schrijvers en kunstenaars begonnen. www.schrijven.wikidot.com/ het is gratis en je krijgt bij ons snel reacties op je werk. Wie weet kom je eens langs. Je bent welkom. De beste bijdragen plaatsen we bovendien in ons nieuwe e-zine www.kasteelavondrood.nl/

• Eelco van Wieringen

Dank alvast voor de info. Ik ga me over het aangebodene buigen :)

Mvg,

Eelco

• Eelco van Wieringen

Toch nog even een vraagje: waar kun je het best terecht voor een opleiding “zakelijk schrijven”?

• Eelco van Wieringen

En dan nog maar eens duidelijker: welke opleiding tot copywriter is de beste?

Dank!

• josien de wit

Dit is een erg ‘brede’ vraag. Hoeveel mag het kosten? Op welk niveau wil je de opleiding gaan volgen etc.