Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver gezocht

• Juist!Media

Wij zoeken voor een boek dat in december 2009 gepubliceerd gaat worden een schrijver die veel weet over het gebied Amstelland-Meerlanden. Het liefst woon je in de regio en heb je al wat artikelen over de regio geschreven. Het gaat hier om een stukje historie, maar vooral om alles dat zich nu afspeeld in de regio. Je kunt goed zelfstandig werken en kunt aantonen dat je een prettig leesbare schrijfstijl hebt en kunt werken met harde deadlines. Het zal gaan om een deel researchwerk en een deel wordt geschreven aan de hand van interviews met inwoners en bestuursleden.

Het zal gaan om een 120 tal pagina's van ieder ongeveer 300 woorden.

Aub reageren voor 14 februari 2009. Juist! Media

• Wilma Steenbergen

Graag neem ik (een deel van) het afnemen en uitwerken van de interviews met de inwoners en/of bestuursleden voor mijn rekening. Voor nadere informatie kunt u mij via email bereiken.

Vriendelijke groet,

Wilma Steenbergen

• drs. C.Th. Bakker

Geachte lezer,

Voordat ik u overspoel met mijn cv, publicatielijst, referenties en recensies, zou ik graag van u vernemen of u inmiddels iemand gevonden hebt voor uw opdracht een boekje te schrijven over Amstelland-Meerlanden. Mocht dit niet het geval zijn, dan bied ik bij deze mijn diensten aan. Als bijna gepromoveerd historica met een lange staat van dienst op het gebied van wetenschappelijke en populaire publicaties (onder andere in de sfeer van gedenkboeken en locale geschiedenis) ben ik heel geïnteresseerd uw vacature. Ik zou graag met u in contact willen treden en wacht uw reactie daartoe af.

Met vriendelijke groet,

mw. drs. C.Th. Bakker

Amsterdam