Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Illustrator zoekt samenwerking met schrijver

• Vera

Beste schrijver,

Ik loop vaak te vaak rond met ideeen voor het illustreren van een kinderboek. Ik zou ook meteen de vertaalslag kunnen maken naar een vorm van mooie, leuke en grappige illustraties. Maar…, het schrijverstalent ontbreekt enigszins bij mij, kortom dit laat ik liever aan andere getalenteerden over.

Wie zou i.s.m mij een compleet uitgerust geillustreerd kinderboek willen aanbieden bij een uitgeverij??

Mail mij en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen!

Je kunt me mailen op bovenstaand adres.

• sietske

Hoi

Ik ben 20 jaar oud en heb de richting secretariaat-talen gevolgd op school. Na mijn studies ben ik 7 maanden naar het buitenland geweest als au pair.

Mijn hele leven schrijf ik. Ik heb enkele kindergedichten geschreven voor ketnet. Verder ben ik ook aan mijn eigen projecten bezig.

Ik zit nu 5 maanden thuis, in september ga ik terug naar school, studeren voor leerkracht. Later wil ik leerkracht nederlands en schrijfster worden.

Elke vrije dag breng ik door tussen pen en papier. Schrijven is voor mij een levensbehoefte zoals eten en slapen.

Ik wil je heel graag helpen, ik ben nu bezig met enkele projectjes, maar een kinderboek is altijd al mijn droom geweest!

Groetjes SietskeVera schreef:

>

> Beste schrijver,

>

> Ik loop vaak te vaak rond met ideeen voor het illustreren van

> een kinderboek. Ik zou ook meteen de vertaalslag kunnen maken

> naar een vorm van mooie, leuke en grappige illustraties.

> Maar…, het schrijverstalent ontbreekt enigszins bij mij,

> kortom dit laat ik liever aan andere getalenteerden over.

>

> Wie zou i.s.m mij een compleet uitgerust geillustreerd

> kinderboek willen aanbieden bij een uitgeverij??

>

> Mail mij en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen!

> Je kunt me mailen op bovenstaand adres.

• Margot

Beste Vera,

Ben je nog op zoek naar een schrijver?

Ik schrijf kinderverhalen, maar kan zelf niet illustreren…

Hoor wel of je interesse hebt,

Vriendelijke groet Margot