heyhey
Ik heb een vraagje. Ik ben bezig met het schrijven van een boek. Nou is alleen het probleem dat ik te beknopt ben. Ik zoek iemand die mijn verhaal mooier en langer kan maken( meer details kan geven) ook is het verhaal nog niet af. Wel is het plan het boek op de markt te krijgen. Of in iedergeval een echt boek als exemplaar voor mezelf. Het is een fanasy. science fiction boek. Ik heb als de gene naar wie ik opkijk maggie furey. Momenteel ben ik opzich al ver in het verhaal maar omdat het te beknopt is lijkt het toch niet zo veel. Ook heb ik het nu nog op papier staan maar ben bezich met het typen van me boek. Wie zou mij kunnen helpen?
Het Verhaal gaat over een 3ling die worden geadopteerd. Bij hun nieuwe huis blijkt iets niet te kloppen. Hun nieuwe pleegouders doen soms heel raar. Nou en onderzoek komen ze erachter dat hun nieuwe pleegouders al heel oud zijn. Verder gebruiken ze kinderen om daar het leven uit te zuigen zodat ze blijven leven. Ook bezitten ze over nog een kracht. Dan gaat het verhaal verder dat de kinderen een opossing gaan zoeken om de ouders te verslaan. Hierbij krijgen ze hulp van elfen enzo. De rest blijft nog een verrassing.
Verder ben ik nog jong en heb ik geen ervaring. Ik zoek dus ook iemand die mij kan begeleiden met het verder schrijven van me verhaal.
groetjes