Juist ja! Nu zitten er nog enkele foutjes in als gramatica (enkele vergeten of verkeerd geplaatste kommas) en style (de eerste zin is verledentijd en de tweede zin is hedendaags), maar dat soort dingen zul je vanzelf achter moeten komen.
Daar kan ik denk je niet allemaal op wijzen op deze site, we hebben al een groot aantal posts hier staan. Nog even en we nemen de site over!
Weet wel goed wat je doelgroep is, je kan hier redelijk ‘kinderlijk’ schrijven, ala harry potter en the hobbit. Ikzelf vind dat persoonlijk niet zo fijn om te lezen, maar een hoop andere mensen wel. Ik kon uit dit stukje nog niet halen of dat ook de bedoeling was of dat het onbewust is gegaan, vandaar de tip.
Er zijn nog wel enkele punten en als je die écht wilt bespreken stuur je maar een mail, voordat mensen gaan klagen over het aantal posts.
Voor de rest: Ik vind het veelbelovend, je schrijft sowieso creatief en je bent nog niet ‘verbeterd’ door het cursus schrijven en ‘hoe het moet’ boeken en elitair voelende schrijvers.
Houd dat vol, verbeter jezelf met tips van anderen, maar nooit met ‘hoe hun het doen’. Ik ben ook benieuwd naar het verhaal am sich, dus mocht je het af weten te maken, bied ik me alvast aan als proeflezer.
Ciao!