Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Illustrator gezocht

• Dymfy Vulto

Hoi

Wellicht heb je al iemand gevonden, maar als je nog iemand zoekt, wil ik mijzelf toch nog even aanbevelen. Ik houd mij vooral bezig met het illustreren van kinderboeken. Mijn werk kan je bekijken op www.atelierdymfy.nl. Veel plezier met het bekijken.

Groetjes Dymfy

• Herman Wilbrink

Hoi,

Misschien dat je nog iemand zoekt voor illustraties van je boek?

Teken zelf namelijk heel veel en ook graag. Het liefste illutreer ik voor boeken..

Voorbeelden van mijn werk staan op: www.hermanwilbrink.webs.com

Groeten, Herman

• anton

Hallo,

Fantasy is altijd leuk om te tekenen. Misschien vindt je dit wat http://antonvandort.deviantart.com/

Groet,

Anton

• esmehogendijk

hallo

Ik ben 13 maar heb veel talent voor tekenen ik wil wel heel graag een kaft maken.

groetjes esmé hogendijk

• Maria den Hertog

Ook al is je verzoek voor een illustrator al enige tijd geleden geplaatst, toch waag ik nog een poging.

Als er nog geen illustrator voor je boek is, kun je misschien eens even kijken op www.kadoriteiten.nl Daar kun je een indruk krijgen van mijn stijl.

Ik teken op dit moment veel op houten bordjes, maar maak ook illustraties bij verhalen. Die heb ik niet op een site staan, maar die kan ik wel toesturen op verzoek.

Mijn stijl is ontwapenend en ongedwongen en ontlokt vaak een glimlach.

Groeten,

Maria

• Edita Smirnovova

Geachte meneer/mevrouw,

Ik stuur deze bericht vanwege me moeder Edita die heel graag een illustrator wilt worden, helaas kan me moeder niet zo goed nederlands praten of schrijven daroom schrijf ik nu voor haar, ze studeert op kunstacademie in Leiden en binnekort heeft ze haar diploma, ze is heel goed, ze heeft heel veel ideen en heeft egt hele goeie fantasie daroom vind ik dat ze de beste is van haar klas, ik kan u ook fotos van paar van haar tekeningen en schilderijen opstuuren als u interessen zou hebben watik egt hoop,

Ik hoop gauw van uw te horen,

Met vriendelijke groeten,

Edita en haar dochter Viktoria

• dennis solinger

hallo allemaal zoek niet langer ik ben jullie illustrator

ik maak kinderboeken tekeningen

maar ook portretten raam/muurschilderingen ontwerp tattoo's

enz

dus mail me als je me kunt gebruiken voor uw project

• Hans Janssen

Hallo Asia,

Ik ben beginnend illustrator. Je vindt mijn portfolio en meer info over mij op mijn website: www.althwen.com.

Als mijn werk je aanspreekt, kun je altijd contact met me opnemen.

Vriendelijke groet,

Hans Janssen

www.althwen.com

hans@althwen.com

• Andries de Vries

Hoi Asia,

Aangezien ik nog niet een bericht van je zie dat je al een keuze hebt gemaakt, solliciteer ik toch maar.

Voorbeelden van mijn werk tot nu toe zijn te vinden op www.andriescartoons.nl.

Omdat het mijn allereeste opdracht zou zijn moet dat vriendenprijsje zeker te regelen zijn.

Wat voor stijl verwacht je eigenlijk voor de tekeningen voorop ( in? ) je boek? Lijntekeningen, fotorealistisch of stripfiguur-achtig?

Én, als je al iemand hebt gevonden, plaats daarvan dan even een berichtje hier, dan solliciteren arme werkzoekenden zoals ik

niet voor niets ;).

Andries de Vries

• sharon van gelder

Hallo Asia,

ik zag je oproep en ik heb niet gelezen dat je al iemand heb,

dus ik wil daar nog graag op reageren.

ik zit nu in het eerste jaar van het media college, allround dtp,

en ik maak in me vrije tijd graag illutraties op de computer.

ik doe dat in illustrator en photoshop met behulp van mijn wacom bamboo tekentablet.

het lijkt me heel erg leuk om illutraties voor een boek te maken,

en dat allemaal mee te maken.

ik zou graag horen,

hoe het in de werk gaat,

en of je nog iemand kunt gebruiken.

met vriendelijke groet,

sharon van gelder.