Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: mannelijke co-writer

• eva

Na de breuk met de man in wie ze de liefde van haar leven gevonden meende te hebben en die de eerste was bij wie ze durfde te erkennen dat ze een lichte onderdanigheid bezit, zonder zich aangetrokken te voelen tot BDSM probeert ze eerst deze relatie te redden, door de fouten die ze gemaakt heeft te identificeren in hoop ze nog te kunnen herstellen. Die hoop blijkt ijdel, maar ze trekt haar lering uit deze pijnlijke les. Aangemoedigd door informatie die ze vindt op sites als Humbled Females en die over Domestic Discipline besluit ze haar natuurlijke vrouwelijke zachtheid en dienstbaarheid te hervinden. Aanvankelijk lijkt dit voornemen in schoonheid te sterven, totdat ze in contact komt met een man die haar streven begrijpt en onderschrijft. Hij wordt haar mentor die haar bij dit proces begeleid, tot inzichten brengt en ook vormt. Daarbij verloopt hun frequente contact uitsluitend via email en MSN; ook foto’s worden niet uitgewisseld. Onder zijn strikte, soms strenge en altijd zakelijke hand hervindt haar vrouwelijkheid. Ze ervaart dit als kostbaar, en beseft niet hoe kwetsbaar ze geleidelijk wordt. Kwetsbaar voor anderen. Dodelijk kwetsbaar.

GEZOCHT: Een mannelijke co-writer die geïnspireerd invulling kan geven aan het boven omschreven mentorschap en daarvoor minimaal 6 uur per week kan/wil vrijmaken. Vergoeding bestaat (helaas?) alleen uit voldoening, totdat we onze gezamenlijke inspanningen wellicht tot een écht succes kunnen maken.

NB: Dit is GEEN contact-advertentie. Je zult slechts contact hebben met een personage.

• Raynauld

Ik vind het een interresant en creatief idee en zou me best bereid willen stellen die rol in te nemen. Dat moet me wel lukken.

• Eva

Dan kom ik graag verder met je in contact zodat we wat ideeën kunnen uitwisselen. Hoe kan ik je bereiken?

• Raynauld

b_midget@hotmail.com daar moet je et wel mee redden.

• Ruud

Ik ben bezig met een thriller, en zoek een co writer leeftijd onbelangrijk. Het schrijven van een boek is voor het eerst voor mij en dus zoek ik een meer ervaren persoon. Goede ideeën zijn welkom.