Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ghostwriter gezocht voor fantasy verhaal

• Heiny Reimes

Zoals de titel al aangeeft zoek ik een ghostwriter voor een fantasy verhaal. Dit verhaal is al helemaal compleet qua idee maar moet wel vertaald worden naar een serieus boek, of waarschijnlijk meerdere delen.

Om een idee te geven hoe (te) serieus dat ik aan het werk en gegaan kan ik verklappen dat er al zo'n 1500 uur in zit en het huidige script uit 557 pagina's (50 hoofdstukken)bestaat. Wel vanwege mijn Engelse contacten is het verhaal geschreven in het engels… Gelieve zou ik het dan ook het liefste in het engels willen laten ghostwriten, maar ik wil me niet blind staren op een Nederlands alternatief. Het was al eerste slechts ter ondersteuning van de storyboards wilde maken (waar ik er al 3 van heb)

Het verhaal zelf is om heel kort door de bocht te gaan een mix tussen Harry Potter, Bone en Lord of the Rings. Waarin ik eigenlijk heel graag leen van alle positieve dingen die ik uit bijvoorbeeld deze verhalen heb opgedaan, de duizenden comics, manga's die ik heb gelezen en de talloze films en tv series. Daarbij trap ik ook graag tegen veel van de bekende clichés die maar terug blijven komen in al die inspiratiebronnen.

Het begint allemaal rondom een karakter dat word geconfronteerd met een kwade entiteit die al in hem zat voor zijn geboorte en de wijde wereld in moet om hier vanaf te komen. Zo leert hij ook op zijn toch anderen kennen die met hem mee reizen voor hun eigen redenen en samen veiliger zijn dan alleen. Zo begint het verhaal klein qua motieven, maar dit zal geleidelijk uitgroeien tot veel belangrijkere stukken. Kort door de bocht gaat dit verhaal dan ook over de derde opkomst van iets zeer kwaadaardigs dat al het leven op de wereld beinvloed. De eerste keer veroorzaakte het einde van de Dinosaurus en de rest kun je misschien al invullen.

Voor de setting mag je denken aan het brute wereld zoals de Lord of the Rings maar met volkeren die vergevorderde technieken in huis hebben die met onze 19 eeuw vergeleken mogen worden.

Mocht je nog niet in slaap zijn gevallen en nog interesse hebben laat maar iets van je horen ;).

Heiny Reimes

• Heiny Reimes

Misschien nog even handig te vermelden dat ik op dit moment niet vooraf in de gelegenheid ben om een vergoeding hier tegenover te zetten.

Ik zou dan ook goed moeten doornemen met degene die interesse heeft wat de mogelijkheden zijn en zo te bepalen wat tot een goede samenwerking en afloop kan zorgen.

Maar op dit moment even heel kort door de bocht: “No cure no pay”.

• Lianne

Hallo,

De advertentie is al van maanden geleden, maar misschien heeft u nog niemand gevonden?

Hierbij wil ik mij aanbieden als ghostwriter op basis van no cure no pay! Eventueel, indien hier nog niet over nagedacht is, wil ik ook wel de illustraties bedenken voor het boek (of de boeken)

Geinteresseerd? Mail naar l.boone@home.nl

Mvg,

Lianne

• hoedjes

Misschien wil je ons eerst eens terugbetalen zoals je hebt gezegd.