Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver gezocht

• gallil

In 2007 is onze dochter door mijn vrouw meegenomen naar buitenland zonder mijn toestemming (volgens de wet is dat een ontvoering), in 2009 heeft de Rechter mij in het gelijk gesteld en onze dochter moet terug naar Nederland. ik ben op zoek naar een schrijver die mijn verhaal vast wil leggen in een boek.

• Björn Canfijn

Geachte gallil

Mijn naam is Björn Canfijn. Ik ben op dit moment druk bezig met het opzetten van mijn eigen bedrijf, waarbij ik rainingen schrijf en uitvoer. Ik ben op zoek naar freelance werk en U verhaal grijpt me aan. Ik ben zelf werkzaam binnen de jeugdhulpverlening en verhalen als deze komen me bekend voor. Ik ben op dit moment zelf bezig met het schrijven van 2 boeken in een heel ander genre. Ik zou zeer graag U verhaal schrijven. Misschien dat U contact kunt opnemen via mijn mail-adres om te kijken wat de mogelijkheden en U wensen zijn. Mijn toekomstige bedrijf zal zich namelijk ook gaan richten op het schrijven voor mensen met een idee, maar niet de vaardigheden om het te verwoorden.

Met vriendelijke groeten

B.Canfijn

• gallil

Geachte Björn Canfijn,

wat is uw mail adres?

bvd

Björn Canfijn schreef:

>

> Geachte gallil

> Mijn naam is Björn Canfijn. Ik ben op dit moment druk bezig

> met het opzetten van mijn eigen bedrijf, waarbij ik rainingen

> schrijf en uitvoer. Ik ben op zoek naar freelance werk en U

> verhaal grijpt me aan. Ik ben zelf werkzaam binnen de

> jeugdhulpverlening en verhalen als deze komen me bekend voor.

> Ik ben op dit moment zelf bezig met het schrijven van 2

> boeken in een heel ander genre. Ik zou zeer graag U verhaal

> schrijven. Misschien dat U contact kunt opnemen via mijn

> mail-adres om te kijken wat de mogelijkheden en U wensen

> zijn. Mijn toekomstige bedrijf zal zich namelijk ook gaan

> richten op het schrijven voor mensen met een idee, maar niet

> de vaardigheden om het te verwoorden.

>

> Met vriendelijke groeten

> B.Canfijn

• b.canfij

hallo mijn mail adres is tjatja34@gmail.com

• headbangerdavid

gegevens david petersen 13 jaar

het jaar 2050 aliens hebben de wereld bijna kapot gemaakt er lopen alleen nog zombies aliens. de raarste mutatie wezens rond. en de overlevenden van de dag des oordeels rond. mr dead heeft gezorgt dat de wereld bijna kapot is. mr dead is de enige die muziek maakt in engeland hij is een gestoorde gek. jaimy de men x en de overlevenden moeten de aliens stoppen inclusief de gestoorde mr dead anders is de aarde verloren en is al het leven dood. jaimy the men x is zelf ook een alien met geen kwade bedoelingen voor de mensheid. toen jaimy nog niet zo oud was zag hij hoe zijn ouders voor zijn ogen vermoord werden door professor bloed.iedereen die van zijn planeet komt is vermoord door proffesor bloed of opgegeten. professor bloed is 1 van de aliens die helpt de aarde kapot de maken tot er niks van overblijft al moeten ze het opeten verbranden of laten exploderen als de aarde maar dood is en er geen leven meer mogelijk is. hopelijk stopt jaimy ze voor het te laat is !!!!.

gr david

• Eelco van Wieringen

Niet verder zoeken, deze moet je nemen.

• m.sacara

graag zou ik in contact willen komen met een ervaren schrijver die mijn biografie met mij wil uittypen tot een boek.

bvd

• bux

Hallo

Klinkt ;bijzonder om te doen.Misschien dat je wat meer info kunt geven richting mij over welke bedoeling je hebt, dan kunnen we misschien samen verder kijken.

groeten Bux

• Marleen Wegman

Hallo Gallil,

Het kan goed zijn dat je al een auteur voor je boek hebt gevonden. Mocht dat niet het geval zijn, dan zou ik graag van je horen wat je precies met het boek in gedachten hebt.

Je kunt me mailen via marleenwegman@googlemail.com.

Bedankt en sterkte!

Marleen Wegman

Ik zou graag van je