Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijvers van alle genre,s gezocht.

• Ronald

`Dank voor toezending van uw manuscript … Helaas moet ik u meedelen dat wij het niet uit zullen

geven. Vanwege het grote aantal manuscripten dat wij wekelijks ontvangen…’, enz., enz., enz.

Komen deze zinnen u bekend voor? Dan heeft Uitgeverij TAB goed nieuws voor u. Wij garanderen u dat u ze nooit meer hoeft te lezen. Wij publiceren al uw werk in digi-taal en zorgen voor professionele aandacht. Kosten? Geen. Verdiensten? 50% van elke verkoop. Kom voor meer details naar onze website: www.uitgeverijtab.nl.

Schrijven is arbeid, gelezen worden het loon.

• Nelleke

Uhhhh, maar dat is toch geen boek?

Ik heb een boekje uitgegeven zonder dat het mij iets kostte. En ik krijg nog royalties ook.

• Ronald

Je kan hier publiceren, en je royalties zijn 50% van de verkoopprijs.

• Nelleke

Mij gaat het erom dat ik een boek in m'n handen heb. En dat is bij jullie niet zo, toch?

• Anne

Waar heb je het boekje uitgegeven?

• Ronald

Zelf heb ik geen boekje uitgegeven.

Uitgeverij TAB die publiceert bijna alles. En het is kosteloos.

Neem er maar een kijkje. www.uitgeverijtab.nl

• Nelleke

Boekscout.nl

Indien je nog vragen hebt, mag je me altijd mailen.

• Ronald

Nelleke,

Als je wil neem even contact met me op via de mail info@uitgeverijtab.nl

Misschien dat we iets voor elkaar kunnen betekenen.

Ronald

• Nelleke

Hoi Ronald. Mijn laatste berichtje was voor Anne bestemd die vroeg door wie ik mijn boekje heb laten uitgeven.

Ik heb mijn boekje laten uitgeven bij Boekscout en ik ben zeer tevreden. Een versie via Internet lijkt me niet leuk. Juist een boekje dat uitgegeven is, is natuurlijk toppie. (althans voor mij) Mijn boekje ligt nu in de boekhandel en in de bibliotheek. Bovendien kan het bij elke boekwinkel besteld worden omdat er een ISB nummer aan is toegekend.

Als ik het goed begrijp, zetten jullie een manuscript op internet en dat kan men dan kopen. Of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen? Men koopt het via jullie en de auteur krijgt 50% van het verkochte. Kan voor heel veel mensen een uitdaging zijn, maar zoals ik al eerder aangaf, ik vind het juist leuk om een boekje in mijn handen te hebben. Corrigeer me als het niet zo is, want eerlijk gezegd heb ik niet alles gelezen op jullie site.

• Ronald

Inderdaad een boek uitgeven in een boekvorm is toch wel de droom van bijna alle schrijvers.

Juist omdat het maar voor weinig is weggelegd zijn wij deze wijze van publiceren gestart.

Omdat de meeste schrijvers het werk waar ze maanden of zelfs jaren op hebben zitten zwoegen niet uitgegeven krijgen is dit een mooie kans op het toch door het grote publiek te laten lezen.

We zijn nog maar pas van start gegaan 1 april. En zodra we meer auteurs en script online hebben zullen ook de reguliere uitgeverijen in Nederland benaderd worden. De reguliere uitgeverijen kunnen dan gratis op de website scouten naar talent.

De auteur krijgt inderdaad bij ons 50% van de verkoopprijs.

In principe hanteren we een prijs van 1 cent per pagina. ( A5)

En wil een auteur daar vanaf wijken dat hij bijvoorbeeld zegt ik wil dat mijn script € 5,00 gaat kosten dan is dat ook geen probleem)

Onze werkwijze in nog veel uitgebreider.

Wil je meer weten vraag het gerust.