Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver gezocht

• Erik

Beste schrijvers/prikbord lezers

Ik ben op zoek naar een schrijver die iets ziet voor het schrijven van een boek die ik graag zou willen uitgeven. Het is een waar gebeurd verhaal, en gaat over gedwongen opname's in een (oud) komunistisch land (Polen) door een enkel telefoontje door mijn vrouw.

Het heeft plaats gevonden tussen 2002 en 2005. Er hebben 6 opname's plaatst gevonden, met dwangbuis en platspuiten. Alles staat op papier. Zelfs met de hulp van de Nederlandse Ambassade heeft men geprobeert mij voor langere tijd op te laten sluiten en wie weet voor hoe lang.

Het legaal willen doden van de geest, doormiddel van opname alleen al omdat je anders denkt. Ik vecht tussen realiteit en geloof. Doormiddel van een boek zou ik duidelijk willen maken dat het echt gebeurd is.

Ziet u hierin een goedverhaal laat het me weten, ik zou graag horen wat de mogelijkheden zijn.

Groetjes Erik

• b.canfijn

Hallo Erik

Ik en sinds kort actief als schrijver en ben druk bezig om mijn bedrijf in improvisatietheater en schrijven op te starten. Het verhaal klinkt erg aangrijpend. Ik zou er best iets moois van kunnen maken voor je. Weet niet in welke vorm je het zou willen, maar ik kan het als een waargebeurt verhaal wel op papier zetten.

groeten Bjorn

• erik

Hey Bjorn

Het is waargebeurd maar hoe zie jij het om verder te gaan wat stel je voor? De basis draait om de gedwongen opname's en poging tot moord van de geest.

Groetjes

• b.canfijn

He erik

Het ligt er aan hoe groot je je verhaal wilt hebben en wat je te besteden hebt(vergoeding). Heb je zelf een idee hierover? Ik zou het verhaal graag vanuit de ik persoon vertellen op he moment dat er iets heftigs gebeurt, zodat de inzet direct bijzonder wordt. Van daaruit laat je deze persoon denken aan het verleden en hoe het zo ver gekomen is. tot hij weer het moment beleeft in zijn eigen verhaal. Hierna gaat het verhaal verder naar het plot.

Ik hoor graag van je.

groeten Bjorn

• Pieter Hoekstra

Hoi Erik,

Wil graag eens met je hierover praten.

Heb eerder een soortgelijk boek geschreven, voor een vrouw die in Nederland een aantal keren een OTS heeft gekregen door toedoen van haar partner.

Pieter

• Pieter Hoekstra

Hoi Erik,

Mijn juiste emailadres is: hoepie60@hotmail.com

• b.canfijn

Hoi

Het lijkt me een bijznder verhaal om te vertellen vanuit het gezichtspunt van degene die het beleefd heeft. Vertelt vanuit een situatie waar hij er midden inzit, waarbij hij naar het voorstuk gaat kijken en uiteindelijk weer bij de situatie uit gaat komen en langzaam naar het einde gaat. De achtergrond van gebeurtenissen moeten helder uiteen gezet woren om zo duidelijk te krijgen wat er daadwerkelijk gebeurt, zodat iemand een beeld kan vormen van de horror van het geheel en de uitputting van de geest.

groeten Bjorn