Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver gezocht

• Marjolein Buijs

Geachte schrijvers,

Ik ben op zoek naar een schrijver, in de regio Breda, die tegen vergoeding samen met mij de inhoud van mijn afstudeervoorstelling wil realiseren.

(opleiding tot docerend theatermaker te Tilburg)

Een confronterende toneelvoorstelling gebaseerd op interviews met enkel en alleen vrouwen.

Persoonlijke verhalen vertalen naar het toneel.

Heb jij zin om op korte termijn (vanaf midden september) met mij een zeer ambitieus, uniek en waardevol project aan te gaan, dan daag ik je uit om te reageren.

Graag ontvang ik je reactie en eventuele vragen via de mail: mpmbuijs@hotmail.com

Gr. Marjolein Buijs

• Gratia van Ballegooij

Beste Marjolein,

Mijn naam is Gratia van Ballegooij uit Oss, en ik ben 41 jaar.

Mijn allergrootste hobby is teksten schrijven en ik ben sinds kort begonnen met een eigen site.

Maar het valt niet mee om bekendheid te krijgen op het gebied van teksten schrijven.

Daarom ben ik op zoek naar een uitdaging.

Toen ik je advertentie las werd ik meteen enthousiast. Vooral toen ik het woord theater zag staan.

Hoewel ik nog niet precies weet wat mijn rol zou kunnen zijn in het geheel ben ik daarwel reuze nieuwschierig naar.

Iedereen zegt namelijk: Je moet iets gaan doen met je talent…….en dat wil ik heel graag maar ik weet nog niet goed WAT.

Die uitdaging komt vanzelf op mijn pad dacht ik. En voila, daar was jouw advertentie.

Mijn site heet: www.tekstinspiratie.nl Daar kun je misschien vast een kijkje gaan nemen.

En misschien zul je in eerste instantie denken: Naar zulke teksten ben ik niet op zoek…

Maar (in zover ik dat van mezelf kan en mag zeggen) ben ik veelzijdiger dan dat de website laat zien.

Ik wacht alleen op de juiste uitdaging om het te kunnen bewijzen.

Dus wie weet kan ik wellicht iets voor je betekenen.

Groetjes Gratia