Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek een schrijver

  • Ingrid

    Hallo,

    Ik weet niet of je nog een schrijver zoekt, maar ik ben een gepubliceerd auteur en heb bovendien ervaring als tekstschrijver/journalist.

    Laat me maar iets weten,

    mvg

    Ingrid

  • Jeannette

    Beste Ingrid ,

    Zou graag in contact willen komen met Iemand die een boek kan schrijfen voor mij.

    zelf vind ik het moeilijk, hoop dat je me verder kunt helpen.

    Vriendelijke groeten,

    Jeannette

  • alexandra verbeek

    Ik zoek een schrijver voor een autobiografie, leven met een narcistische moeder de lange weg tot genezing en de gevolgen ervan

  • carine stevens

    Beste,

    Ik ben cabariétére in het dialect,

    reeds lang zit ik op een eni dat ik nu graag zou uitbroeden,

    maar daarvoor heb ik een schrijver nodig die alles op een gepaste manier op papier kan pennen.

    Ben jij die persoon ,neem dan vlug contact met mij op zodat we er kunnen aan beginnen.

    groeten,

    carine

  • Anita

    Hoi ja ik zie er zijn er meer maar mijn verhaal begint bij alle landelijke nieuwszenders en alle facetten komen aan bod

  • d.jung

    ik beschik niet over de juiste wordenschat om mijn aandoenlijk levens verhaal op papier te zetten.

    Daarom ben ik op zoek naar een schrijver die mijn verhaal op de juiste wijze kan vertalen.

  • SportAmstelveen

    Beste Marc,

    Dat zou ik kunnen doen.

    Ik heb er veel ervaring mee en schreef onder meer de biografie van de voetbalbroers Frank en Ronald de Boer.

    MVG,

    Maarten Bax

    info@sportamstelveen.nl

  • angelique

    mijn naam is angelique zo graag iemand zoeken die mij wilt helpen schrijven van een boek over mijn leven want zelf is dat moeilijk kan niet zo goed schrijven

    vroeger op school wilde iemand van de leerkrachten dat doen maar was nog te jong hoop iemand de vinden het belooft een lange reis te zijn en zoek iemand die een hard op de juiste plaats heeft grz angelique

  • ivana-monique@hotmail.com

    wie kan mij vertellen wie auteur j.j. guillen perez is . heb overal gezocht maar kom er geen wijs meer uit. Deze man gaf mij een vel papier met gedicht of poezie erop met de titel : Het leven….

    kan iemand mij er een stapje verder mee helpen.

    groetjes monique

  • Theo Altes

    Beste Marc,

    Ik biedt mij graag aan als ghostwriter/schrijver van je levensverhaal.

    Dat je over iemand vaak wel twee boeken kan schrijven herken ik goed. Ik heb inmiddels verschillende levensverhalen geschreven als ghostwriter voor anderen. Dit zijn volwaardige boeken waarmee zij bijzonder tevreden zijn.

    Laat mij weten wat je voor ogen staat.

    Hartelijke groet,

    Theo Altes

    Den Haag