Beste schrijver/ schrijfster,
Ik ben op zoek naar schrijver m/v die samen met mij mijn ervaringen en levensverhaal op papier zou willen zetten.
Ik heb veel meegemaakt sinds ik in Nederland ben. Ik heb hier mijn grote liefde ontmoet, mijn man. Door hem ben ik in een spirituele groep terecht gekomen, Vanaf het eerste moment had ik niet door dat er iets niet in orde was. Maar na jaren erin gezeten te hebben, bleek het een sekte te zijn.
Ik heb gezien hoe mensen emotioneel gemanipuleerd en gemarteld worden, hoe jonge meiden gedwongen worden om medere huwelijken aan te gaan. Ik heb zelf mijn man met 3 andere vrouwen moeten delen. Het heeft mijn veel pijn en verdriet gekost. Ik heb alles ervaart waar een sekte mee te makken heeft: de neiging tot perfectionisme, de neiging tot isolatie, de neiging tot verabsolutering van een deelwaarheid, de neiging tot ressentiment. Ik en mijn man zijn uit elkaar gerukt. Ik ben 3 jaar geleden uit de groep ontsnapt, ik ben weggelopen. Hij is daar nog langer gebleven. Pas in 2007 is hij bij mij teruggekomen. Hij beweerde dat hij ook er klaar mee was. Dat het voorbij was. Maar het was maar een illusie. Hij heeft in totaal 13 jaar erin gezeten, hij was gebrainwashed door al die slechte dingen. Er speelt nog lang verhaal aan vooraf wat over mijn leven gaat..het is niet alles.
Ik zal een boek willen schrijven om alle mensen te waarschuwen, ik wil een goed beeld geven van hoe je nietsvermoedend in de klauwen van een sekte terecht kunt komen.
Alleen schrijven kan ik niet. Ik heb daar iemand voor nodig. Samen met jouw wil een goed boek op de markt brengen.