Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tekenaar zoekt schrijver

• Amber ten Brink

Hi, ik ben Amber, een tekenaar die graagt schrijft, of een schrijver die graag tekent, al vind ik het laatste moeilijker om te zeggen. Al heel lang ben ik bezig met het verzinnen en illusteren van kinderverhalen, maar bij het combineren van woord en beeld lijkt er altijd iets kort te sluiten. Graag zou ik iemand anders verhaal illustreren omdat ik denk dat de afstand die ik dan heb met het verhaal, mijn illustratief vermogen ten goede zou komen. Eigenlijk zoek ik gewoon naar een zielsgenoot, een eenzame zoeker, evenzeer zoekend naar feedback in de hoop dat de som van twee delen drie zal blijken te zijn.

Mijn interesse gaat uit naar een fantasierijke setting, maar daar ben ik wel een purist in, ik hou niet van effectbelust mythologietoerisme en gruw van huisgemaakt latijn en nep gaelic. Voor hele kleine kinderen hou ik het graag concreet, ook fantasierijk, maar ook het liefste één oorspronkelijke vondst uitwerken. Ik maak het mezelf niet gemakkelijk en ben niet snel tevreden, temeer omdat langs de andere kant een doorgedreven hang naar originaliteit snel een krampachtig gedrocht wordt dat niemand aanspreekt juist omdat er geen herkenbare archetypes in voorkomen. Ik hoop dat iemand zich kan vinden in die zienswijze en dat we dan elkaars werk zouden kunnen bekijken om te zien of er raakpunten zijn.

met vriendelijke groeten,

Amber Iacintho

• Berna

Hoi Amber,

Ik heb een paar sprookjes en fantasieverhalen geschreven. Tekenen kan ik helaas niet :)

Misschien zit er wel iets bij.

Groetjes Berna

• Amber ten Brink

Hi Berna,

ik ben heel geïnteresseerd in je werk. Hoe pakken we het aan. Misschien via facebook? Als je wilt, meld je dan aan als ‘vriend’, dan kan ik een paar prenten voor je uploaden.

groetjes,

Amber

• christa

goeiemorgen Amber,

Ik heb een leuk verhaal liggen “Jeroen wordt piraat” waar ik graag een tekenaar bij zou betrekken. Het gaat over een jongentje die net een babybroertje heeft en zich een beetje te veel voelt, hij komt er “op een nacht” achter dat zijn opa piraat is en gaat de zomervakantie met hem mee op avontuur.Maar dan ………..

Bij interesse zou ik je het eerste hoofdstuk kunne sturen om naar te kijken …..

ik hoor wel van je?!

groetjes!

Christa

• Amber ten Brink

dag Christa!

leuk! wat denk je van via facebook, Als je wilt, meld je dan aan en dan kan ik zorgen dat ik ook wat tekeningen opload;

groetjes Amber