Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver/journalist gezocht

• gré werkhoven

Welke schrijver of journalist,wil eens een boek of artikel schrijver over de ingrijpende gevolgen van een echtscheiding

Er is in de media /boeken aandacht voor de gevolgen na het overlijden van een partner,maar de gevolgen na een echtscheiding, die naar mijn menig ingrijpender is,wordt nauwelijks of geen aandacht aan gegeven.

Wie wil dit thema eens beschrijven?

• ian

hoi

Weet niet precies wat je er mee wilt, maar zou het best willen schrijven.Neem even een kijkje op mijn website www.critikaster.nl en stuur een mail, dan kunnen we er samen naar kijken.

groeten Ian

• Dorien

Hoi,

Ik heb een eigen praktijk in de hulpverlening en ik schrijf daarnaast.

Ik heb veel met dit onderwerp te maken dus ik kan er best iets over schrijven.

Als je meer contact wil mail me dan via info@ayuda-maatschappelijkwerk.nl

Groetjes Dorien

• Git

Er zijn volop boeken over echtscheiding te krijgen, dus voor je een boek uit wilt geven lijkt het me verstandig om eerst te onderzoeken wat er nu precias al wel is. En kijken wat je daarin in mist en waar je dan speciek meer over zou willen weten/schrijven en uiteraard nagaan of daar ook behoefte voor is.

Succes

http://www.goodadvicebooks.com/relaties/scheiden.html

• annemieke vollebregt

Mijn vader van 82 jaar heeft een interessant oorlogsverleden.

Hij kan daar op humorvolle en scherpzinnige manier over vertellen.

Wie wil deze man interwiewen en zijn verhalen voor het nageslacht op schrift stellen?

Annemieke Vollebregt

• milez

Hallo,

Heidi Schoefs is een freelance Schrijfster en schrijft op regelmatige basis voor magazines dit soort onderwerpen. Haar website is www.heidischoefs.com

mileZ

• David Neves

Mijn belangstellende aandacht voor maatschappelijke en sociale onderwerpen, maken van mij een afgevaardigd journalist. Een Filosofisch smak die een hekel aan oppervlakkigheid heeft! Ik houd van mezelf te verdiepen. Analytische en in algemeen geïnteresseerd over onderwerpen die onze samenleving teisteren. wie zal me aannemen?

• Rick Augustin

Beste,

Ik zou hier heel graag een artikel over willen maken. ik ben beginnend hobby schrijver en opzoek naar nieuwe opdrachten. Ik werk nu 3 jaar als freelance redacteur van een regionale krant. Elke vorm van welk artikel dan ook zie ik als een uitdaging

• Cambriana

Beetje laat misschien, maar wei weet ben je nog op zoek.

Ik heb onlangs een boekje geschreven over dit onderwerp. Grotendeels vanuit mijn eigen ervaring en daarnaast uit onderzoek wat ik heb gedaan op het gebied van verwerking van een echtscheiding.

Op mijn site: www.cambriana.nl kun je er meer over lezen en dit is de pagina waar je meer over het boekje kunt lezen: http://lifecoaching.cambriana.nl/boek/inhoud_boek.html

Groeten,

Margreet

• HansAntoine

Heeft u al iemand gevonden ? Ben het helemaal met u eens en zie wel mogelijkheden.