Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

illustrator gezocht

• Somon Freij

Hallo,

Ik ben op zoek naar een enthousiaste illustrator voor een paar verhalen die ik voor de lol geschreven heb. Ze zijn van het fantasygenre, je weet wel: draken, tovenaars en bizarre werelden en dito gebeurtenissen. Als het je wat lijkt ben je van harte welkom om te reageren. Ik heb er wel haast mee, want ik wil ze voor de zomervakantie netjes en wel gebundeld hebben. Ik ben bereid er een redelijke vergoeding voor te betalen, maar ik heb geen dikke beurs. Het is immers crisis. Ik denk dat er zeker over de prijs te praten valt en enfin, een leuk verhaal is ook wat waard. Laat snel iets weten.

Somon Freij

• francien

hoi somon,

zonet las ik je mailtje

Het idee van je boek vind ik erg leuk vooral omdat ik net bezig ben met een aantal illustraties in de fantasygenre met elfen heksen tovenaars en alles daar omheen

Niet als opdracht maar voor mezelf om op een eigen website te zetten als portofolie

Ik ben nog niet zo erg lang bezig als illustrator maar heb al wel een aantal opdrachten gedaan

Als je intresse hebt en een aantal voorbeelden wil zien van mijn tekenstijl kan ik die natuurlijk altijd mailen of een proefopdracht maken bij je tekst

groetjes francien

francien_van_lang@online.nl

• Eugenio Candia

Hallo,

Graag biedt ik mijn diensten aan.

Ik maak illustraties voor verschillende doelgroepen in verschillende stijlen, realistisch tot cartoon, dieren etc.

Neem gerust een blik in mijn website om een indruk te krijgen.

Voor een uitgewerkte (cartoon) illustratie in kleur vraag ik 60 Euro.

Uitgewerkt en realistisch 85 Euro.

Simpelere illustraties of in zwart-wit is natuurlijk goedkoper (v.a. 25.-), maar over alle prijzen valt te onderhandelen.

Ik werk vaak voor beginnende-of hobby schrijvers die het niet breed hebben.

Met vriendelijke groet,

E. Candia

www.candia.nl

• Alexander

Beste Somon,

Wat is een redelijke betaling want het is immers crisis……………

Alexander

• cornelia

Hoi Somon,

Ik las je berichtje. Als je me een mailtje stuurt geef ik je de link naar mijn blog zodat je een aantal van mn tekeningen kan zien; misschien spreekt mijn stijl je aan. Als dat het geval is dan kun je me misschien iets over je verhaal vertellen. Ik zal daar dan zal een paar tekeningen bij maken en dan kunnen we kijken of we wellicht zouden kunnen samenwerken; lijkt me leuk!

Groet, Cornelia

• Saskia van Gelderen

Beste Somon,

Dit lijkt me een leuke opdracht om een mooie fantasiewereld te creëren. Je kunt een kijkje nemen op mijn website: www.saskiavangelderen.nl, en ik kan je op verzoek ook nog wat extra tekeningen toesturen zodat je een kunt zien of mijn stijl je aanspreekt. In overleg pas ik natuurlijk altijd mijn stijl aan op de wensen van de opdrachtgever, als het aansluit op mijn werk.

Ik hoor graag wat je van mijn werk vindt, dan kunnen we misschien een keertje rond de tafel gaan zitten. Ik wens je sowieso veel succes met je project!

Vriendelijke groet,

Saskia

• Mark van Olmen

Hallo Somon,

Het ligt er natuurlijk aan hoeveel werk het is en hoeveel uur dat je wilt dat er aan besteed wordt.. maar neem gerust een kijkje op

http://www.markvanolmen.nl.

Wie weet lijkt het je wat als ik de illustraties verzorg. Ik ben een fan van het fantasygenre en ik teken graag monsters, draken en bizarre gebeurtenissen.

Ik teken voornamelijk nog “voor de hobby” dus ik ben niet duur en ervaring is altijd leuk natuurlijk.

Gr. Mark van Olmen

• Axe

Dag Somon,

Ik ben denk ik de persoon die jij zoekt. Ik illustreer voornamelijk in de gothic/fantasy/sf sfeer en hanteer verschillende stijlen om mee te werken.

Op het moment ben ik bezig mijn website grondig te veranderen. Dit omdat ik veel (en beter) nieuw werk heb gemaakt. Mocht je toch benieuwd zijn naar wat werk van mijn hand ga dan naar www.axe-illustrations.net.

Ik hoop dat ik wat voor je kan betekenen.

Groet Axe.

Somon Freij Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

>

> Ik ben op zoek naar een enthousiaste illustrator

> voor een paar verhalen die ik voor de lol

> geschreven heb. Ze zijn van het fantasygenre, je

> weet wel: draken, tovenaars en bizarre werelden en

> dito gebeurtenissen. Als het je wat lijkt ben je

> van harte welkom om te reageren. Ik heb er wel

> haast mee, want ik wil ze voor de zomervakantie