Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kinderboekenschrijver gezocht

• Frank Maessen

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben opzoek naar een kinderboekenschrijver die een reeks wil schrijven over verschillende landen uit Europa.

Alvast bedankt voor uw reactie,

Vriendelijke groeten,

Frank Maessen

Sinotive Travel Products

E-mail: Frank@weigh-to-go.nl

• Mieke Mintjes

Als schrijfster -journalist -dichter met jarenlange ervaring wil ik graag op uw oproep reageren.

Informatie over mijn persoontje en mijn werk vindt u via www.Mieke Mintjes.nl

Wellicht kunnen wij elkaar via de mail wat uitgebreider informeren.

Vriendelijke groet

M.Mintjes

• marijke wentink

Dag Frank,

Klinkt me bijna te aantrekkelijk in de oren. Ben je nog steeds op zoek naar een kinderboekenschrijver voor een reeks, en wat wil je gaan (laten) vertellen, en voor welke leeftijd?

Ik heb net een prentenboek geschreven (in dit geval voor erg kleine kinderen) de prenten zijn nog in de maak maar het smaakt nu al naar meer…

Graag hoor ik van je.

Hartelijke groeten van Marijke Wentink.

• critikaster

Geachte heer Maessen,

Vanaf 15 mei 2010 begin ik met mijn eigen tekstbureau. Het gaat OOTO creative Studio heten en ik neem hierbij opdrachten aan die me aanspreken. Ik zou graag iets voor U willen betekenen. Ben op dit moment zelf ook een kinderboek aan het schrijven over de geschiedenis van de muziek. Het gaat hierbij om een doelgroep van bovenbouw basisschool.Misschien kunnen we contact leggen.

Met vriendelijke groet,

Critikaster(schrijfnaam)

P.s.OOTO staat voor out of the ordinary en dus anders dan anders.