Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beginnend kinderschrijfster zoekt beginnend illustrator

• Emma Sahal

Beste kunstenaars!

Op dit moment heb ik een paar verhalen klaar staan en zou graag samen met een illustrator aan het werk willen gaan om een kinderboek in elkaar te zetten en te presenteren aan uitgeverijen.

Het zijn verhalen die over de avonturen van dieren in de dierentuinen gaan. Laat een reactie achter of mail me op emma_sahal@yahoo.com als je interesse hebt!

Groetjes,

Emma

• Marieke

Beste Emma,

Op zoek naar illustratie opdrachten kwam ik jouw verzoekje tegen.

Ik ben zelf animator, maar wil me ook wat meer verdiepen in illustreren. Dieren zijn een geliefd onderwerp bij mij, en wie weet kunnen we samen iets moois in elkaar zetten.

Mijn werk is te zien op www.mariekevanmiddelkoop.nl

Groetjes,

Marieke

• Ruth Frederiks

Hoi Emma,

Ik ben beginnend illustrator (30 jaar oud) en druk bezig met het maken van een website vandaar dat ik wat vergelijkingsmateriaal aan het zoeken was. Geheel onverwacht stuitte ik dus op je oproep, maar wou er toch op reageren.

Ik ben sinds dit jaar een eigen bedrijf begonnen als illustrator, vormgever en schrijver. Mijn favoriete illustratieonderwerp zijn dieren. Zojuist heb ik mijn eerste opdracht afgerond: het maken van illustraties voor een educatief lespakket voor de groepen 1 en 2 van de basisschool, met als onderwerp: kriebelpoten. Het liefst gebruikt ik aquarel en pen. Ik zou je wat voorbeelden kunnen mailen?

groetjes Ruth

• Annelot Reuvekamp

Hallo Emma,

Naar aanleiding van je oproep op de schrijvers startpagina wilde ik graag even reageren.

Ik ben een Annelot Reuvekamp en ik ben 18 jaar, ik studeer aan het Sint Lucas in Boxtel, dit is een school voor creatieven in opleiding.

Ik houd me vooral bezig met grafische vormgeving en dan met name de Illustratieve kant hiervan.

Zelf teken ik op school en in mijn vrije tijd heel veel, en het liefst vertel ik met mijn tekeningen een verhaal.

Daarom droom ik er al enige tijd van om (kinder)boeken te gaan illustreren.

Ondanks dat dit voor mij ook nieuw zal zijn, ben ik bereid er veel voor te geven en lijkt het mij een onwijs leuke uitdaging!

Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je me altijd mailen!

Groetjes Annelot

annelot_reuvekamp@hotmail.com

• olga blaauw

Hallo Emma,

Ook ik ben geïnteresseerd om voor jouw verhalen illustraties te maken.

Op mijn hyves-pagina heb ik een kleine samenvatting van mijn werk gezet. Ik werk graag met potlood, inkt en waskrijt.

Wanneer je nog niet voorzien bent, wil ik graag laten zien of ik aan jouw verwachtingen kan voldoen.

groeten,

Olga Blaauw