Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Columnist gezocht vanaf 1 mei 2010

• T.Meijers

Beste lezers,

Wij zijn bezig met het opstarten van een nieuw soort weblog/actualiteiten website. Het is een geheel nieuw concept waarbij jonge en ervaren journalisten of mensen uit het bedrijfsleven de mogelijkheid krijgen om bij ons de artikelen te schrijven. Hiermee kunnen ze een portfolio opbouwen wat ze als referentie kunnen gebruiken bij een sollicitatie. Het betreft een site die gericht is op de nieuwscategorieën Business, Algemeen en Lifestyle. We willen een zakelijke site worden en daarom staat business als eerste genoemd. Algemeen houd eigenlijk al het interessante wereldnieuws in zoals politiek of belangrijk nieuws uit andere landen. Lifestyle is alles wat met vrijetijd te maken heeft zoals uitgaan(theater, club, restaurants), auto's, mode, sport en gadgets.

To the point. We willen met zo min mogelijk budget een succesvolle site oprichten en in het bedrijf meegroeien. Ben jij nou columnist en ben jij opzoek naar een medium om je columns te kunnen delen met andere reageer dan snel. Als jij in een van onze categorieën past ben je al welkom. Onthoudt wel dat wij geen salaris uitkeren omdat wij een ruimte zijn om schrijvers, lezers en uitgeverijen bijeen te brengen. Wij gaan 1 mei online en daarom dringt de tijd. Je hebt bij ons geen vast contract en bent dus vrij om zelf te bepalen wanneer iets wordt geplaatst of wanneer u ermee stopt. De website is www.inieuws.com . Bent u geïnteresseerd en wilt u columnruimte, mail dan naar T.Meijers@inieuws.com

Met vriendelijke groeten,

Thomas Meijers

• Linda Zevenbergen

Is deze uitnodiging nog steeds geldig?

Ik schrijf graag over dagelijkse beslommeringen die iedereen kent, vraagstukken die vervolgens bij mij opkomen en soms komt dat door nieuwsitems maar ook door gebeurtenissen van alle dag.

Ik werk 40 uur per week bij een verzekeraar en verzeker groot zakelijke klanten die een transport/transportgerelateerd bedrijf hebben, tuinier veel, ga elke maand naar het theater en slaap maandelijks in hotels door het hele land dus eigenlijk maak ik veel dingen mee uit veel categorieen.

Wat ik normaal gesproken doe, voorheen altijd op mijn hyves, is een soort dagboek column schrijven.

Als er schokkende zaken gebeuren schrijf ik ze direct van me af maar normaal gesproken schreef ik 2 x per week iets, op dinsdag en vrijdag.

Over het algemeen genomen werden die stukjes erg goed gelezen en kreeg ik zoveel positief commentaar dat ik dacht, dit zou ik wel voorgoed willen doen dus vandaar deze reactie.

Ik hoor wel hoe of wat, alvast bedankt!

LZ

Rotterdam