Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Copywriter voor web en pers

• Wessel

Hallo,

Mijn naam is Wessel, 18 jaar en woonachtig in de Achterhoek, mijn grote passie is het werk van DJ, al vanaf mijn 14e ben ik daarmee actief.

Sinds vorige maand beschik ik over een professioneel DJ- en Lichtset, ik ben inzetbaar als ‘gewone dj’ maar ook en dat is voor velen nieuw als ‘stille’ DJ.

Het werkt als volgt, tijdens een feest krijgen alle bezoekers een draadloze koptelefoon aangeboden, hierop zitten twee muziek kanalen, je kan dus als DJ twee stijlen draaien.

Tijdens een feest zie je dus verschillend dansende mensen, maar je kan ook even gewoon praten zonder je koptelefoon, en wat dacht je van het vermaak om te luisteren naar (vals) meezingende mensen.

Deze stille disco heeft vele mogelijkheden, een feest geven zonder geluidsoverlast, of wat dacht je van een 40 jarig huwelijksfeest, ik denk dat de “jonkies” graag hun eigen feestje bouwen, met hun muziek kanaal.

Waar ik naar zoek ben is een schrijver/schijfster die samen met mij teksten kan schrijven voor gebruik op de website en als persbericht(en) rond verschillende feest thema's, totaal 28 thema's ( disco, examenfeest, carnaval etc.) ik heb al veel reseach gegaan en beschik over 1300 woorden rond feesten, veel (engelse) teksten etc. Maar het onbreekt mij aan de kennis om hier leuke verhalen rond te schrijven.

Ben erg benieuwd naar uw reactie(s)

• T. Guitsen de Vries

als je nog zoekende bent, neem dan kontakt met me op.

Met vriendelijke groet,

T. Guitsen de Vries

TekstSchrijver

06 22 64 65 05

• Roy Ishak

Zoek je een praktische cursus copywriting waarin je ontdekt hoe je wervende webteksten tokkelt op je toetsenbord?

Ga naar: www.cursuscopywriting.nl