Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijvers (en cartoonist) gezocht

• Jack

Ik ben op zoek naar creatieve mensen, schrijvers en/of cartoonisten die op vrijwillige basis willen bijdragen aan een startende website.

De website heb ik nu ruim een jaar, ik “rommel” nog steeds wat aan, om het maar zo even te noemen, Ik ben een hobbyist of amateur website beheerder.

Ik heb in het verleden zelf wel wat geschreven voor de lol maar ben daar eigenlijk niet goed in, momenteel bestaat de site voornamelijk uit advertenties en prijsvragen.

Wat natuurlijk zonde is, want er wordt een redelijke hoeveelheid bezoekers gegenereerd maar de website heeft totaal geen identiteit.

Mijn streefdoel is om van mijn website een interessante portal te maken die ingaat op de dagelijkse actualiteiten en een scala aan entertainment bied.

Wie weet wat de toekomst brengt (kan brengen) met jou vrijwillige bijdrage.

Heb je interesse om eenmalig of op regelmatige basis een bijdrage te leveren of heb je vragen

Je kan me mailen via: mr_tuxedo@hotmail.com

• Jack

mijn dank voor de reacties tot nu toe.

ik begrijp dat voor de volledigheid het goed is om de website te vermelden.

voor de geïnteresseerden, het gaat om de website: www.splintertje.nl

bekijk op je gemak de site en ik hoor graag of je een carte blanche login account wilt hebben.

het kan een goede (start) plek zijn om je werken te tonen of te oefenen, je gal te spuwen of gewoon meer bekendheid voor jezelf te genereren.

ik zoek voornamelijk personen die op regelmatige basis iets willen bijdragen, maar mocht je slechts eenmalig iets willen bijdragen dan stel ik dat ook enorm op prijs.

m.a.w. alle vrijwillige bijdrages worden op prijs gesteld.

je kan kontact met mij opnemen via: mr_tuxedo@hotmail.com

als heb je vragen hebt, stel ze dan gerust.