Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ook ik ben op zoek naar een schrijver!

• Chant

Ik ben op zoek naar een schrijver! op dit moment ben ik bezig om een boek te schrijven over 2 Culturen ( Marokkanen/ Nederlanders)

Het laat zien waar Nederland hypocriet is over de integratie, eigen ervaringen en van interviews op straat.

Het laat twee kanten zien maar vooral mijn kant.

nou ben ik een slechte schrijver en zoek ik iemand die er een leesbaar verhaal van kan maken.

• Barbara Seignette

Beste Chant,

het verhaal wat je omschrijft lijkt me erg leuk om me in te verdiepen. Het is niet mijn beroep om te schrijven. maar een project als dit lijkt me interessant om aan mee te werken. Misschien zou je me een mail kunnen sturen met wat meer informatie?

Vriendelijke groet,

Barbara

• critikaster

Geachte heer,

Zoals mijn alias, critikaster, misschien al doet vermoeden, schrijf ik vaak kritieken over zaken die in Nederland spelen. Aan het einde van dit jaar zal mijn eigen kritische, sherpe columnboek verschijnen met de titel: ZO 2010. Ik ben altijd op zoek naar interessante onderwerpen om over te schrijven en ben benieuwd wat je precies beschreven wilt hebben. Ben zelf half Indonesisch en heb al regelmatig kritieken geschreven over de Nederlandse mentaliteit t.o.v. mensen van een andere afkomst. Misschien dat we via de mail kunnen corresponderen over wat jij wilt en wat ik voor je kan betekenen.

groeten Critikaster

• Ties Guitsen de Vries

Hoi Chantl,

Als je nopg zoekende bnt dan kan ik je wellicht helpen.

Met vriendelijke groet,

T. Guitsen de Vries

TekstSchrijver

06 22 64 65 05