Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik ben op zoek naar een gosthwriter

• wilgje

wilgje ik noem mij maar even zo, doe ik wel vaker,ik ben op zoek naar een gostwriter , het liefst een vrouw, gezien mijn levensverhaal,ik wil een autobiografie schrijven / iemand die mij daarmee kan helpen,

ik heb vanaf mijn 11 de jaar tot mijn 34 ste jaar een traumatisch leven achter de rug.

steekwoorden

gedwongen prostitutie ,mishandeling, mensenhandel, drugs en alcohol,etc

mvg wilgje

• lotus

Hi Wilgje,

Laat ik nou net vanmiddag gedacht hebben:'Hoe kom je eigenlijk aan werk als ghostwriter?

Ik schrijf al mijn hele leven, ben dus heel ervaren, maar probeer er pas sinds korte tijd mijn werk van te maken.

Jou project spreekt mij erg aan.

Misbruikt worden als kind en de negatieve gevolgen dat datt heeft op het verdere leven van het slachtoffer, is volgens mij een verhaal, dat niet vaak genoeg verteld kan worden.

In ieder geval wens ik jou het allerbeste toe!

Groetjes van Lotus

• wilgje

hallo lotus

ik heb je berichtje gelezen excuus voor de late reactie, heb een tijd zonder provider gezeten wegens een overstap, ik internet nu even op mijn mobiel, vanaf morgen heb ik weer internet.

ik zou graag eens in contact met je komen ,hoe en wat dit eventueel aan te pakken,mvg wilgje

• wilgje

hoi hoi

ik krijg weinig reacties, mischien denken jullie dit is al zo vaak verteld , maar het kan nooit te vaak worden verteld, ik wil anderen helpen door mijn verhaal en ook beschermen kijk uit,

bovendien is het goed voor mij om dit in een boekvorm te doen voor mijn verwerking.

ik hoop op wat meer reacties.

omgeving ENSCHEDE

• Jane

Hallo Wilgje,

Een boek over je verleden schrijven of laten schrijven is geen kattep…

Wat wil je er precies mee bereiken?

Misschien zou ik je kunnen helpen het op een manier te doen waar jij en anderen echt iets aan hebben.

Ik ben nl. ook coach en zou je kunnen begeleiden er iets moois van te maken.

Liefs, Jane

• wilgje

hallo jane

ja ik weet dat een levensverhaal niet niets is, wat wil ik ermee bereiken verwerking voor mijzelf en een waarschuwing aan alle jongeren die kwetsbaar zijn en waar misbruik van gemaakt kan worden, en publicatie want het is niet niks wat ik te vertellen heb , ken je matroeskha's uitgezonden een aantal jaar geleden , ik kan niet teveel zo in detail treden hier zo op de site.

heb zelf ptss eraan overgehouden, en heb therapie daarvoor al 5 jaar lang.

ondertussen heb ik zelf daarna 10 jaar in het basisonderwijs gewerkt, ben nu in de ziektewet

mvg wilgje

• Laura Pijpers

Hallo Wilgje,

wat moet jij een vreselijke tijd hebben gehad! Ik ben het helemaal met je eens dat een verhaal als dat van jou niet vaak genoeg verteld kan worden. Ik ben erg geinteresseerd in jou en je verleden en ik zou je graag helpen het op papier te zetten. Hopelijk helpt het jou om je verleden wat te kunnen verwerken en wat rust te kunnen vinden.

Ik ben ook lerares, net als jij, en ook ik heb in de ziektewet gezeten. Daar kan ik dus enigzins over meepraten. Ook heb ik op een andere opleiding mij moeten verdiepen in PTSS en ik weet dus hoe moeilijk het voor je is en wat deze stoornis inhoudt.

Ik zou me vereerd voelen om je bij deze stap in je leven te helpen. Ik wens je nog heel veel succes met je zoektocht naar een geschikte schrijver en ook al kies je niet voor mij, dan wens ik je het aller beste toe.

Met vriendelijke groet,

Laura Pijpers

Oosterhout, Noord-Brabant