Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Opdrachten gezocht

• Leonie

Ik volg momenteel het vierde jaar van de opleiding Communicatie met de minor Journalistiek. Voor deze minor moet ik 84 uur aan opdrachten verzamelen, voor het opbouwen van een portfolio. Kan ik jou helpen met het schrijven van een webtekst, interview, column, achtergrondartikel, etc, stuur mij dan een e-mail met meer informatie.

• Pieter

Leonie,

Ik ben op zoek naar een schrijver voor een biographie. Betreft hier het verhaal over het ontstaan van een familiebedrijf rond de tweede wereldoorlog. Oprichter is inmiddels overleden, maar zijn vrouw nog niet. Ze is inmiddels 90 jaar maar weet alles nog. Ik zou dit verhaal graag op papier hebben als geschenk aan de familie. Hoeft geen dik boek te worden, maar ik zou graag het verhaal op papier hebben zoals het is geweest. Bedrijf bestaat nog steeds en is wereldwijd een grote speler/marktleider in zijn branche.

Kun je hier iets mee?

Groeten,

Pieter

• Marloes

Dag Peter, mocht je nog iemand zoeken… Ik ben tekstschrijver en maak sinds vorig jaar familieboeken. Dat doe ik in samenwerking met een vormgever. Mocht je informatie willen, kun je mij mailen. groet,

Marloes van Cappellen

marloes@vancappellen.com

• Cocky

Beste Pieter,

Mocht je oproep niet zijn wat Leonie zoekt, dan kun je overwegen met mij contact op te nemen. Ik ben ervaren in het schrijven van familieverhalen en levensverhalen.

Vriendelijke groet,

corry.verver@gmail.com

• Leonie

Hallo Pieter,

Het is niet helemaal wat ik zoek. Het gaat voor mij namelijk vooral om korte teksten. Ik denk dat je voor je boek beter iemand anders kunt benaderen

• Winston

Hallo Leonie,

Voor mijn online magazine ben ik opzoek naar een schrijfster van webteksten.

Je vind er alle informatie op het gebied van fashion, trends, voeding, beweging,

stedentrips en uitgaan. Ons doelgroep is vrouwen tussen de 20 - 40 jr.

Neem z.s.m. contact met mij op.

• Gert

Hallo Leonie,

Ik zoek iemand die een aantal workshops aan elkaar wil schrijven. Het moet een boek gaan worden voor de jeugd, jong volwassene.

Indien jij interesse hebt stuur aub een mail.

M.vr.gr.,

Gert