HALLO , allemaal.
het is best wel moeilijk voor mij in persoon om dit zo te vragen in het wilde westen zeg maar…zonder dat ik dus iemand bewust zie of spreek en dus lijkt het wel of ik tegen de pc aan het lullen ben….maar goed….ik heb dus een probleem en ik kom er niet uit.
in gevangen houden heb ik bepaalde fases van het leven op papier gezet….ik heb 2 keer in korte periode vast moeten zitten in Arnhem 2007
en in Amsterdam 2009.
Beide keren was het dat ik dus plus minus 5 maanden uit logeren was.
Ik ben verder ongeschoold, ben man, en ben 34 jaar me afkomst is roma zigeuner.
ik begon met schrijven op jonge leeftijd al….. en als je eenmaal tussen 4 muren komt…. is een pen en pappier je enige vriend of vrienden dan
want ze zijn met zijn tweeen.
Zo ben ik dus begonnen met me vrienden.
alleen…… nu weet ik dus niet wat ik ermee moet doen …..en of het wel goed is…. en of het wel verstandig is…..
Want er staat zeg maar….. best wel wat op pappier. ook wat er dus niet op mag staan
dus wie oh wie is bereid me eventueel te willen helpen met dit…. want het is Psygisch best wel zwaar voor me
en ik kom er dus niet uit….omdat ik wil dat me verhaal gehoord word op een of andere manier.
me verhaal is interesant voor anderen dat heb ik vaak genoeg moeten aanhoren….
.maar ja interresant word het pas als ik iemand vind die ik kan vertrouwen die me helpt met dit eventueel op pappier te zetten.
me bereiken is lastig….. vandaar dat ik dus me vriendins account gebruik
ik hoop echt dat iemand me eventueel kan helpen met dit want me zoektocht is eigenlijk net pas begonnen……
met vr Gr
M