Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

columnist, blogger, schrijvers gezocht

• Winston

Wij hebben een nieuwe onlinemagazine op het

gebied van fashion, lifestyle, voeding,beweging,stedentrips en uitgaan.

Onze doelgroep is de modebewuste vrouw tussen de 20 en 40 jaar.

Om onze bezoekers op de hoogte houden, op het gebied van mode, lifestyle,

voeding en beweging, zoeken wij bloggers, columnisten en schrijvers.

Heb je affiniteit met de onderwerpen van onze onlinemagazine?

Heb jij de nodige ervaring en vind je het leuk om op vrijwillige basis te schrijven?

neem dan contact met mij op.

Wij vragen wel een proeftekst.

Officieel gaan wij 1 jan 2011 van start.

• Manon

Hi Winston.

Ik lees je oproep voor schrijvers en ik heb wel interesse!

Ik ben een twintig-jarige modeblogger met een eigen site genaamd http://mylifeisafashionshow.blogspot.com

Het lijk me leuk om wat meer informatie te ontvangen. Je kan contact opnemen met mij via Manon.bruinekreeft@gmail.com.

Hoor graag van je.

Groeten,

Manon

• Em

Hi Winston,

Ook ik zou graag over een van de aangegeven onderwerpen schrijven. Mijn affiniteit ligt het meest bij lifestyle, gadgets, het web, voeding,beweging,stedentrips en uitgaan. Blogs waarvoor ik schrijf buiten mijn eigen blog, zijn DutchHandmade.com en Contentgirls.nl. Je kunt me bereiken op devrijelansiers@gmail.com.

Ik ontvang graag meer informatie van je, over het magazine en de werkprocedure en hoor graag van je of ik iets voor het magazine als blogger kan betekenen.

Groet.

Emmy

• Marjolein

Hallo,

Ook ik heb interesse in het eventueel schrijven van blogs/artikelen/column voor het online magazine. Ik heb de meeste affiniteit met Fashion, Lifestyle, Beweging en soms maak ik wel eens een stedentrip/uitje. Verder houd ik me in het dagelijks leven ook bezig met decoratie/styling in huis/tuin (hobbymatig).

Wanneer u geïnteresseerd bent kunt u mij contacteren op mvranderaad@gmail.com.

Groetjes,

Marjolein

• Lisa

Hoi Winston,

Ik ben Lisa, 21 jaar en in het laatste jaar van mijn studie Media & Journalistiek aan de Erasmus Universiteit. In mijn vrije tijd en voor mijn studie vind ik het erg leuk om artikelen en columns te schrijven, vooral over de mode & lifestyle.

Het lijkt me erg leuk om wat meer te weten te komen over nieuwe magazine en wat jullie precies zoeken. Mijn e-mailadres is: lisadenengelsman@live.nl. Ik hoop op een reactie, dan kan ik ook meer informatie over mijzelf en mogelijk een proeftekst sturen.

• Susanne

Klinkt leuk!

Ik hoop dat ik niet te laat reageer, maar ik zou graag een proeftekst opsturen!

Groetjes,

Susanne

• yvonne

Hallo Winston,

Waarschijnlijk een wat late reactie maar ik heb eventueel nog wel interesse.

Ik schrijf regelmatig blogs online, met mijn kijk op de wereld en op mezelf natuurlijk.

Op de site www.dreamsandtimemachines.blogspot.com staan een aantal van deze blogs.

Graag ontvang ik meer informatie. Mijn mail adres is; yvonnedejong3@gmail.com

Ondanks mijn late reactie zou ik graag wat horen van je.

Groeten,

Yvonne

• Puck

Beste Winston,

Ik ben vierdejaars studente Redactie en Mediaproductie en zou graag op vrijwillige basis teksten schrijven.

Mocht het nog niet te laat zijn, zou ik graag van je horen!

MvG,

Puck

• Marij Sloothaak

Een website vertelt meer dan duizend woorden… :)

Kijk even op www.marijsloothaak.nl en zijn ook vooral even op mijn blog, ook via deze website te lezen.

\vrgrt, Marij Sloothaak

• Susan Moonen

Hoi!

Staat er een financiële vergoeding tegenover?

Ik heb veel pakkende columns klaar, die popelen om gelezen te worden.

Hartelijke groet, Susan Ceelen