Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

je roman een grafische roman maken

• Dvan der vliet

Heeft u al is gedacht, mijn verhaal zou eigenlijk best een grafische roman kunnen worden.

Dat u verhaal zich ook prima zou laten vertalen als een modern beeldverhaal. Dan moet u onze

oproep alstublieft is verder lezen

Wij zijn een 3D animatie en illustratie bedrijf. We hebben onze roots in de beeldende kunst, maar

zijn al enige tijd bezig met het maken van digitale illustraties. Wij hebben recentelijk een opdracht

voor een auteur afgerond en dat ging ook om het vertalen van de roman naar een grafische roman.

Vanwege de vele positieve reacties zouden wij graag deze manier van illustreren verder ontwikkelen.

Daarom zijn wij op zoek naar een auteur met een goed verhaal die tegen een geringe vergoeding zijn of

haar verhaal wil laten omzetten naar een beeldroman. Wij houden van kwaliteit in beeldtaal en vormgeving.

U verhaal wordt dan ook met de juiste zorg uitgebeeld door ons team van ervaren illustrators.

Een kosten indicatie:

Een gemiddelde grafische roman heeft 40 bladzijden, hier staan gemiddeld 5 afbeeldingen op. Dat zijn

zo een 200 afbeeldingen. Wij bieden de auteur aan tegen een prijs van 2Euro per afbeelding zijn verhaal

te illustreren en een printklaar bestand aan te leveren.

Waarom maken we niet ons eigen verhaal??

Wij denken dat er een paar hele goeie verhalen onvoldoende op waarde wordt geschat door de huidige

uitgevers van boeken. Die verhalen hebben al een uitgewerkte structuur en karakters en een plot.

Dit bespaart ons dat gedeelte van de ontwikkeling van een grafische roman, zodat wij tegen een hele

lage prijs uw boek kunnen illustreren. Wij zien deze aanbieding als het begin van een projekt waar we

iets van willen leren, wij geloven dat dit een gedeeld succes zou kunnen zijn.

Wij roepen dan ook de auteurs op die in dit voorstel iets zien zitten en nemen elk aanbod serieus in overweging.

Om een indruk te krijgen van onze kwaliteiten op het gebied van illustraties, kunt u ons portfolio beoordelen.

op link naar 3Drender.nl . De projekten de Veldman theorie en Intro Electro

scooter geven een goed beeld van onze illustratie techniek.

In afwachting van uw reaktie, vriendelijke groet,

Het team van 3Drender.nl

info@3Drender.nl

www.3Drender.nl

• J. vd Wetering

Beste meneer van der Vliet,

ik vindt u verhaal wel interessant klinken. En ben op uw site geweest.

Ik heb een verhaal geschreven het is een thriller met een verrassende

afloop. Ik schat dat het verhaal veel meer bladzijden nodig heeft dan

de gebruikelijke 40. IS het mogelijk om eer bijvoorbeeld een serie van

te maken. Dat lijkt me commercieel ook beter?

Tweede vraag. Kunt u ook de bestanden aanleveren die beschikt zijn

voor het lezen op een Iphone of Ipad???

Ben benieuwd naar uw reaktie.

Jan van de Wetering

> Een kosten indicatie:

> Een gemiddelde grafische roman heeft 40

> bladzijden, hier staan gemiddeld 5 afbeeldingen

> op. Dat zijn

> zo een 200 afbeeldingen. Wij bieden de auteur aan

> tegen een prijs van 2Euro per afbeelding zijn

> verhaal

> te illustreren en een printklaar bestand aan te

> leveren.

>

• SietskeGH

Wat een fantastisch idee.

Het zou supergeschikt zijn voor het eerste fictie manuscript waar ik aan werk.

Ik heb echter alleen nog maar een synopsis.

Ik ga me hier verder in verdiepen en zal als het aanbod nog geldt bij jullie komen informeren naar het hoe en wat.

Op Tenpages.com staat nu trouwens ook een graphic novel van een vrouwelijke auteur en het ziet er origineel en prachtig uit.

groet,

Sietske

http://www.schrijfeengoedboek.nl