Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver biedt zich aan

• Tekstschrijver

Hallo,

Ik ben freelance schrijver en biedt mijn diensten aan. Ik redigeer artikelen, boeken, websites, scripties. Verder schrijf ik nieuwe teksten, persberichten, songteksten en verhalen.

Alles is bespreekbaar in overleg. Mail mij en u krijgt mijn volledige gegevens.

Met vriendelijke groet,

Tekstschrijver D.

• Angelique

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die mijn verhaal kan schrijven.

Kunt u iets meer over uzelf vertellen?

mvrgr,

Angelique

• Ad

goedendag,

Ik kwam u tegen op de website van jaylen -books, ik heb een heel erg goed verhaal over iemand die al zijn hele leven probeerd iets te bereiken, maar het steeds net niet lukt, deel door eigen schuld maar ook door de vele regels en tegenslagen,de persoon in kwestie heeft jarenlang in gevangenissen doorgebracht in binnen en buitenland, drugsverslaafd geweest, afgekickt en opleidingen gedaan, (op z,n 52ste!) als hulpverlener, gewerkt als hulpverlener in de dak en thuislozen wereld, enz. enz.door vallen en opstaan rijk geworden aan ervaringen, door en door slecht geweest door de wereld van criminaliteit en drugsverslaving, ga zo maar door,het zou een intressant boek kunnen worden, er is zoveel te vertellen, maar ik heb er hulp bij nodig,en wil er de komende winter aan beginnen.wat denkt u?

Ik hoor het graag

• Philippe Cox

Beste,

Ik heb een vraagje ik speel met het idee om een boek te schrijven over een bepaalde droom die ik heb gehad en wil delen met iedereen die maar wil, nu ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen. Ik wel al een titel in mijn hoofd “ De Laatste Reis” het probleem is dat ik niet goed weet hoe ik de droom kan uitbreiden naar een volledig verhaal?

Mvg

• Diana van dijk

Voor een nieuw project ben ik op zoek naar tekstschrijver(s) die aan de

hand van een onderwerp een pakkend kinderlied kunnen schrijven.

Wil je meer informatie weten over dit project, mail mij dan.

• sophia

Beste heer/mevr,

ik ben op zoek naar iemand die mijn verhaal kan schrijven,

Graag u reactie

Met vriendelijk groet

Sophia

• WP.Bakker

Als we samen een boek schrijven non-fictie mijn leven dan mag je reageren,wie is u ?

• niels caels

Beste,

Kan u mij uw coördinaten bezorgen. Kwestie om over e.a. door te praten?

mvg

• I m k e

Hallo Sophia,

Ik vroeg mij af of u inmiddels al iemand gevonden heeft om uw verhaal te schrijven. Zo niet, kunt u dan iets specifieker zijn over het verhaal. Misschien dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen.

Met hartelijke groet,

Imke