Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek iemand die dit interresant genoeg vind.

• Marloes87

Hallo beste mensen.

Ik heb al een aantal jaren het idee (zoals zoveel mensen) om mijn verhaal samen te gaan vatten in de vorm van een boek. Helaas ben ik niet zo'n goede schrijver, en ook niet goed in het ordenen van mijn verhaal. Voor mij zelf is het erg belangrijk dat er bepaalde dingen in staan zoals ik ze ervaren heb, maar niet in eigen woorden. Hiermee bedoel ik, dat als ik dingen opschrijf, ze uiteindelijk niet vertellen wat ik had willen vertellen. Ik wil dat het verhaal op een boeiende manier opgeschreven wordt.

Het uiteindelijke doel hiervan is om een boek uit te geven. In wat voor een vorm, daar heb ik nog geen idee van.

Voor mij is het erg belangrijk dat er serieuze reacties komen, dus vandaar een hele rij steekwoorden i.p.v. een te kort samengevat verhaal. . Mocht je interesse hebben in een eventuele samenwerking of vragen hebben, dan mag je mij altijd mailen : nogevenanoniem87(AT)gmail.com

Graag alleen via de mail reageren, dat vind ik vertrouwelijker.

steekwoorden:

jeugdzorg, pleeggezin, crisisopvang, leefgroep, misbruik, zwerfjongere, drugs, crisis, jeugdgevangenis, open minded, natuur, dieren, ontwikkeling, plek vinden,

ernstige psychiatrische stoornissen in familie, onmacht, coma, lichamelijke ziektes, mantelzorg, druk, studeren, wonen, emotionele verwaarlozing, in de steek gelaten.

Dit zijn een aantal steekwoorden zodat je kan zien welke richting ik op wil met mijn verhaal.

Nogmaals: Graag alleen serieus geïnteresseerde mensen die een samenwerking met mij aan willen gaan.

Tot mails!