Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijversgroep

• Blogpop

Amber49 Schreef:

——————————————————-

> :)Hoi hoi!

>

> Lijkt mij leuk om meer te weten over je bureau, ik

> mis wel contacten soms, maar contacten maken is

> ook niet altijd even makkelijk.

> Ik schrijf zo nu en dan artikelen op Plazilla, doe

> soms mee aan gedichten en verhalen wedstrijden.

> Ook heb ik een cursus korte verhalen schrijven

> gevolgd.

> Erg leuk om te doen.

> Ik woon op Texel, dat kan een probleem zijn omdat

> je hier overal ver vandaan zit.

> De natuur hier is wel een goede inspiratie om te

> schrijven,

>

> Gr. Amber.

Jee, je hebt me gevonden! Ik weet niet wat er mis is, maar ik krijg dat captcha ding op de schrijvers.startpagina niet weg, vandaar deze omslachtige manier. Help! Fijne zondag, natuurlijk, en groetjes van Blogpop.

• Blogpop

Hallo Amber en allemaal, ik heb me inmiddels geregistreerd. Ik geloof dat ik dat eerder had moeten doen, maar het `internetgedoe' is nog zo nieuw voor me dat ik de benodigde handelingen wel eens niet meteen doorheb. Maar we leren het wel… toch? Groeten van Blogpop.

• Amber49

Hoi Blogpop!

Geeft niks hoor,

ik weet ook nog lang niet alles van internet,

leef je uit!

Gr.Amber.

• Blogpop

Hai Amber, fijn dat je geduld toont! Misschien kunnen we elkaar op weg helpen, is ook een vorm van contact, toch? Groetjes, Blogpop.

• Daphne

Hallo Blogpop,

Mijn naam is Daphne en ik zou (net als Amber) graag wat meer willen weten over jouw bureau.

Ik heb een baan bij de gemeente, maar mijn passie ligt echt bij het schrijven. Ik probeer al een tijdje een manier te vinden om juist van mijn hobby mijn werk te maken en ik ben benieuwd of ik jou misschien zou kunnen helpen?

Mocht je meer informatie willen hebben over wat ik zoal doe op het schrijf gebied, wil ik je hier nog graag over inlichten.

Met vriendelijke groet,

Daphne

• Blogpop

Hallo Daphne,

Wat leuk dat je reageert, maar helaas kan ik je geen werk bieden. De tijden zijn slecht, ook voor de uitgevers, en daardoor is er weinig werk te krijgen. Wat ik aan klussen krijg, kan ik alleen af, maar als ik je ergens mee kan helpen, doe ik dat graag.

Groeten van Blogpop.