Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

helper gezocht m/v

• Jos

Even voorstellen;

Ik ben een self made man van 65 en werk vanaf m'n 15e jaar. mijn naam is óók Jos.

Schrijven is niet mijn ding woordblind, dislectie enzo toch heb ik het idee om van mijn werkzaam leven een semi biografie op te tekenen. Vooraf maken we “technische” afspraken en een plan van aanpak als we dan nog in speaking terms zijn, dan gaan wij aan de slag.

Heeft iemand intressen laat het het weten een reactie komt steeds naar u toe.

• Henk van Willigen

Hallo Jos,

Je vraag maakt me nieuwsgierig naar uw onderwerp “werkzaam” leven en ik wil graag weten wat u onder een self made man verstaat.

Zelf ben ik 60 en al jaren in de WAO na een periode van 25 jaar werkzaam te zijn geweest als stafdocent in het MBO.

In het onderwijs ben ik bezig geweest met de sociale zekerheid en arbeidsmarkt beleid en heb in een centrale commissie gezeten om landelijke examens te maken voor rapportage.

Persoonlijke hobbies zijn schilderen in abstract acryl, muziek luistere en kopen / verkopen, fotograferen en schrijven. Ik heb onder andere mijn jeugdjaren van mijn geboorte tot mijn 14 e jaar beschreven als kinderboek. Uitgeven is er nooit van gekomen dus ik ben benieuwd jaar naar jouw bevindingen.

Gaarne een reactie, groeten Henk van Willigen Veldhoven