Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jonge illustrator zoekt illustratiewerk!

• Annelot Reuvekamp

Hallo allemaal,

Mijn naam is Annelot Reuvekamp en ik ben 18 jaar, ik studeer aan het Sint Lucas in Boxtel, dit is een school voor creatieven in opleiding.

Ik houd me vooral bezig met grafische vormgeving en dan met name de Illustratieve kant hiervan.

Zelf teken ik op school en in mijn vrije tijd heel veel, en het liefst vertel ik met mijn tekeningen een verhaal.

Daarom droom ik er al enige tijd van om (kinder)boeken te gaan illustreren.

Ik heb nog geen ervaring in het illustreren als werk, maar ik ben bereid hier veel voor te geven/ in te investeren en het liefst in samenwerking met een amateurschrijver hele mooie dingen te gaan maken!

Bij mij begint het in ieder geval al helemaal te kriebelen om te beginnen aan een onwijs toffe uitdaging!

Denk jij er ook zo over, heb je interesse, wil je werk van mij zien? Dan kun je mij altijd benaderen!

Groetjes Annelot

Contact gegevens:

e-mail: annelot_reuvekamp@hotmail.com

mobiel: 0646339193

• henk

Hi, Annelot.

Ik ben Henk, 57 jaar getrouwd, woonachtig in Purmerend

Ik ben in januari begonnen met een fantasy-verhaal op een eenvoudige eigen website.

Geinspireerd door twee etalage-poppen in een brocante- winkel op de dijk van Volendam

Mijn vrouw en ik komen daar regelmatig..

Ik heb ze tot leven laten komen, ze zijn nu aan het uitzoeken wie ze zijn.

De eigenaresse weet dat ik daar mee bezig ben, en vindt het leuk.

Ik wil het luchtig houden, maar er wel een serieuze rode draad in laten lopen, onder de oppervlakte.(letterlijk)

Puur voor mijn plezier, maar ik heb in deze 2 maanden veel meer geleerd dan in de 23 jaar dat we in dit gebied wonen.

Ik wil ze allerlei avonturen laten beleven, die ontstaan terwijl ik schrijf.