Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tekstschrijver(s) kinderliedjes gezocht

• Diana van Dijk

Voor een nieuw project ben ik op zoek naar tekstschrijver(s)

die aan de hand van een onderwerp een pakkende tekst

kunnen schrijven.

Heb je interesse laat het mij dan weten dan vertel ik je meer

over het project.

Diana van Dijk

• Maria Balkenende

Hallo Diana,

Benieuwd wat je project is. Ik heb al vaker kinderliedjes geschreven. Soms is er eerst de muziek en soms eerst een verhaal. Het maakt mij niet uit, want ik ben ook musicus.

groeten,

Maria

www.mariabalkenende.nl

• John

Hoi Diana,

Ik ben een allround songwriter en ben in staat om in korte tijd songs te schrijven over elk onderwerp in het Nederlands en Engels.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groeten,

John

• Diana van Dijk

Goedemiddag John,

Dank voor je berichtje.

Zoals mijn oproep al aangaf ben ik op zoek naar een schrijver die kinderliedjes voor mij kan maken.

In eerste instantie ben ik op zoek naar 6 liedjes, die gemaakt moeten worden voor kinderen tussen de 6 en 8 jaar oud.

Het aantal liedjes zal zeker nog groeien.

Heb jij daar al ervaring mee? Verder zou ik graag willen weten wat je tarief is.

Misschien is het handig je reactie direct te sturen naar mijn hotmail adres: dvandijk1@hotmail.com.

Hoor graag van je.

Groeten,

Diana

• veldhoven58@hotmail.com

Hoi Diana

ik zou graag meer informatie willen?

groeten Stella

• Diana van dijk

Hoi John,

Heb al eerder gereageerd, maar geen reactie ontvangen.

Mijn bericht luidde als volgt:

Dank voor je berichtje.

Zoals mijn oproep al aangaf ben ik op zoek naar een schrijver die kinderliedjes voor mij kan maken.

In eerste instantie ben ik op zoek naar 6 liedjes, die gemaakt moeten worden voor kinderen tussen de 6 en 8 jaar oud.

Het aantal liedjes zal zeker nog groeien.

Heb jij daar al ervaring mee? Verder zou ik graag willen weten wat je tarief is.

Misschien is het handig je reactie direct te sturen naar mijn hotmail adres: dvandijk1@hotmail.com.

Hoor graag van je.

Groeten,

Diana

• Gerben van Dijk

Hoi Diana,

Ik heb net een kinderliedje geschreven voor mijn eigen kind. Zindelijkheidsliedje, heel apart.

En over welk onderwerp wil jij teksten hebben en voor welk medium?

Mijn schrijfstijl vind je op www.gerbengvandijk.nl

• dick

dag

ik heb er tientallen geschreven en gecomponeerd

dus teksten met gitaar akkoorden en met een melodielijn

over uiteenlopende onderwerpen

dick

• Jeroen Schipper

Dag Diana,

Je bericht is al een wat oud, maar wie weet nog actueel. Ik ben kinderliedjesschrijver. Zie www.daarkomtdeboegieman.nl www.roodroodmannetje.nl en www.jeroenschipper.info Mocht het nog van toepassing zijn, neem dan contact met me op. Groeten, Jeroen