Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver ervaring met biografie, theater, liedteksten en kinderboeken biedt zich aan.

  • Rogier van Essen

    Na mijn afstuderen aan de Pabo in Arnhem ben ik naar de Koningstheater Academie in Den Bosch gegaan. Die kleinkunstopleiding heb ik niet afgerond omdat ik erachter kwam dat schrijven mij beter lag dan theater. In het daaropvolgende jaar begon ik aan de cursus Proza voor kinderen bij Scriptplus te Amsterdam. Ik voelde mij als een vis in het water. Inmiddels heb ik de cursus met succes afgerond en ben ik parttime schrijver. Naast mijn schrijfwerkzaamheden sta ik ook drie dagen met veel plezier voor de klas.

    Omdat mijn huidige projecten aflopen ben ik op zoek naar nieuwe betaalde opdrachten. Ik heb ervaring met het schrijven van biografieën, liedteksten en ik ben de vaste schrijver van twee theatergroepen. Binnenkort komt mijn eerste kinderboek uit.

    Mocht u geïnteresseerd zijn in mijn diensten stuurt u dan vooral een mail. Ik vertel u met plezier meer over mijzelf. Namen van opdrachtgevers kunnen op verzoek worden verstrekt ter referentie. Daarnaast kan ik u voorbeeldteksten toesturen zodat u zelf kan beoordelen of mijn stijl aansluit bij uw doel.

    Met vriendelijke groet, Rogier van Essen.

  • wteam

    Ik zoek nog iemand voor het schrijven van verhalen voor kinderboeken, mits u al ervaring hebt in deze zou dit goed uitkomen.

    Ik beschik al van de grafische mensen nu nog enkel een schrijver.

    Interesse om dit project te delen, laat het mij weten

  • Uwe Huybrechts

    Hallo Rogier,

    Ik schrijf al vele jaren mijn eigen muziek en probeer al geruime tijd iemand te vinden die hierbij teksten wil schrijven.

    Tot nu toe wil dat niet vlotten.

    Ik kan, als ik wil morgen terecht in een studio voor opnames

    Ik hoop dat jij me kunt helpen.

    Groet,

    Uwe (Oeve)