Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat heb JIJ te zeggen over 'Haar Hunkerende Hart'?

• Erik1972

Hallo allemaal!

Een droomdebuut, zo wordt ‘Haar Hunkerende Hart’ wel omgeschreven. En je kunt een deel van deze roman nu zelf lezen en beoordelen op www.tenpages.com. Je hoeft alleen maar te zoeken op ‘Haar Hunkerende Hart’ en je valt meteen in een meeslepend en herkenbaar verhaal vol humor en romantiek. Dat wil jij toch ook? Want wie heeft nu niet soms een hunkerend hart?

Hier is de reactie van een andere lezer:

Wat een heerlijk debuut van de schrijver! Hij heeft de smaak duidelijk goed te pakken. Het verhaal wordt met vaart, plezier en enthousiasme verteld en bevat op de juiste momenten een scheut humor of romantiek. Het belangrijkste vind ik, dat de hoofdpersoon (Jeanine) me aanspreekt. Echt een moderne heldin: aan de ene kant is ze stoer, zelfstandig, intelligent en vlot, aan de andere kant is ze onzeker en op zoek naar zichzelf en haar plaats in de wereld. Voor mij was dit zo herkenbaar en invoelbaar! Zeg nu eerlijk, welke man of vrouw van nu kent het niet?

Interesse? Ook last van een hunkerend hart? Ga naar tenpages.com, lees het manuscript en geniet. En vergeet uiteraard niet aandelen te kopen.

Groeten,

Erik

• Erik1972

De reacties blijven binnenkomen! Super! Deze ontving ik van Peter S. (achternaam blijft geheim in verband met de privacy) via LinkedIn:

“ Je schrijft prettig leesbaar, vloeiend en taalkundig onberispelijk. Je beslissing om vrij snel dialoog in te brengen is goed; het versterkt het ‘persoonlijk’ karakter van de gebeurtenissen. ”

Ben heel benieuwd wat jij te zeggen hebt over mijn debuutroman ‘Haar Hunkerende Hart’. Breng snel een bezoek aan www.tenpages.com en laat het me weten.

Veel leesplezier en fijn weekeinde!

Erik