Liefde is verwarrend… wanneer je hart hunkert, maar je hoofd niet. Lees er alles over in deze nieuwe teaser van ‘Haar Hunkerende Hart’ .

Weet je zeker dat je niet ziek aan het worden bent?” Hij kwam nog wat dichterbij en stond nu zowat tegen haar aan. Heel eerlijk gezegd, hier had ze wel eens van gedroomd. Dat Bart haar op onprofessionele, maar o zo passionele wijze zou benaderen bij – of op – het kopieerapparaat. Maar nu het opeens, zomaar, totaal onverwacht, helemaal uit het niets, mogelijk zou kunnen worden schrok ze zich wild. Wat moest ze doen?! Dit was precies waarover ze had gefantaseerd en nu het werkelijkheid zou kunnen worden schrok ze terug.

“Volgens mij heb je koorts. Je ogen staan wat troebel en de warmte straalt gewoon van je af. Echt Jeanine, ik voel het hier waar ik sta.” Dat geloofde ze graag! Ze gloeide en zinderde namelijk van zijn onverwachte nabijheid. Ze voelde, dat ze rood kleurde tot achter haar oren en dat het zweet haar op allerlei plaatsen uitbrak.

“Echt, het gaat wel”, piepte ze.

“Ik zou toch graag zien dat je naar je huisarts gaat. Volgens mij heb je koorts.” Bart stond nu recht tegenover haar. Ze kon zijn aftershave ruiken. En alsof dat niet genoeg was om haar langzaam maar zeker te bedwelmen, voelde ze nu ook de warmte van zijn lichaam. Het zweet brak haar aan alle kanten uit en ze voelde tot haar schaamte en verrassing een kriebel, op een plaats waar ze al een hele tijd geen kriebel meer had gevoeld. Schuchter keek ze op, maar haar blik ging verloren in die van Bart, die haar nog steeds bezorgd stond aan te kijken. Verward sloeg ze haar ogen weer neer. Help! H-E-L-P! Wat moest ze doen?! Dit ging nergens over! Ze was officieel niet eens verliefd op Bart, dat had ze nou nog zo met zichzelf afgesproken! Hij was gewoon haar leidinggevende, niets meer en niets minder.

Juist toen de verwarring totaal was, liet haar gsm weer eens van zich horen met een luide, duidelijke piep. Gered door de sms!

“Ik, eh, ik moet écht even mijn berichtjes te controleren,” sprak ze zo snel dat ze er van stotterde. “Misschien is het wel mijn afspraak om te zeggen dat het niet doorgaat.” Ze zei snel een schietgebedje en deed op goed geluk een greep in haar tas. Hebbes. Dit keer had ze haar mobieltje in één keer te pakken. Stom apparaat. Ze verdacht dat rare ding er van een irritant eigen willetje te hebben.

Wil je meer weten? Wil je alles lezen?

Ga dan naar www.tenpages.com en zoek op ‘Haar Hunkerende Hart’.

Groeten!

Erik