Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ghost writer gezocht voor mijn verhaal

• Jules

Ik zoek een enthusiaste ghost writer die samen met mij een inspirerend verhaal over mijn leven (so far) wil opschrijven. Wat hoogtepunten hieruit: 10 jaar geleden mijn carriere als directielid bij groot Amerikaans bedrijf opgezegd en eigen trainingsbureau begonnen naar aanleiding van geboorte eerste zoon. Binnen 3 jaar grote klanten binnen en buiten NL, 11 mensen in team en $1m omzet. Na 4 jaar alles verkocht en met vrouw en 2 kleine zoontjes jaar door USA gereisd in oude motorhome. Bij terugkomst in NL na 1 maand enkele reis Spanje gekocht. Daar huis gebouwd aan Middellandse Zee met trainingsruimte. Nu komen Leadership Teams uit heel Europa langs voor trainingen.

Daarnaast deelgenomen aan expeditie Mont Blanc en hoofdklasse heren fast-pitch softball gespeeld. Alles is mogelijk!

Wie denkt, dit is een leuk verhaal om op een frisse inspirerende manier op te schrijven wil ik graag uitnodigen contact op te nemen. Doel is om mensen te laten zien wat er allemaal kan als je je vaste ideeën overboord gooit en in het diepe durft te springen.

Wat betreft de constructie, ik begrijp dat het schrijven van een boek een hele klus is. Als je hieraan een dikke boterham wilt verdienen, I'm sorry. Ik zoek iemand met passie en enthusiasme, die samen dit avontuur aan wil gaan. Ik zou het boek graag willen publiceren, en de opbrengsten delen. Geen bezwaar tegen dit contractueel vast te leggen.

Ik kijk uit naar positieve reacties! Groet, Jules.

• Pieter

Hallo Jules,

Met veel belangstelling je oproep gelezen. Ik heb een passie voor schrijven en als ghost writer heb ik aan twee manuscripten meegewerkt. Referenties zijn aanwezig. Daarnaast schrijf ik columns. Ik heb veel levenservaring, ben empatisch, kan dingen goed verwoorden en mijn pen raast over het papier. Ik geef je bij deze mijn emailadres: pieter.synergie@gmail.com Ik kan je ook wat werk van mij laten lezen. Kortom, ik ben klaar om die uitdaging aan te gaan. Graag hoor ik van je. Met vriendelijke groet, Pieter.

• Leny van der Ley

ik ben schrijfster, 62, getrouwd, woon in Haarlem. Op mijn website www.lenyvanderley.net kun je uitgebreid zien welke genres ik beoefen of heb beoefend: non-fictie (geschiedenis van Haarlem), romans, kinderboeken, korte verhalenbundels, columns.

Ik hoef van het schrijven niet rijk te worden, maar àls er geld aan wordt verdiend wil ik inderdaad minstens een 50-50 regeling. Gratis doe ik het niet.

Enkele vragen:

ben je af en toe in Nederland? of verwacht je dat een ghostwriter naar Spanje komt? betaal je dan reis- en verblijfkosten? Heb je een eindtermijn voor publicatie? heb je al contact met een uitgever, dan wel heb je al een contract met een uitgever? Als het een eigen productie wordt haak ik ook af. Dan zit er voor mij helemaal niets in, zelfs niet mijn naam op de cover.

Ik hoor wel of je interesse hebt, en hoe de vlag er voor staat.

Leny