Ik zoek een enthusiaste ghost writer die samen met mij een inspirerend verhaal over mijn leven (so far) wil opschrijven. Wat hoogtepunten hieruit: 10 jaar geleden mijn carriere als directielid bij groot Amerikaans bedrijf opgezegd en eigen trainingsbureau begonnen naar aanleiding van geboorte eerste zoon. Binnen 3 jaar grote klanten binnen en buiten NL, 11 mensen in team en $1m omzet. Na 4 jaar alles verkocht en met vrouw en 2 kleine zoontjes jaar door USA gereisd in oude motorhome. Bij terugkomst in NL na 1 maand enkele reis Spanje gekocht. Daar huis gebouwd aan Middellandse Zee met trainingsruimte. Nu komen Leadership Teams uit heel Europa langs voor trainingen.
Daarnaast deelgenomen aan expeditie Mont Blanc en hoofdklasse heren fast-pitch softball gespeeld. Alles is mogelijk!
Wie denkt, dit is een leuk verhaal om op een frisse inspirerende manier op te schrijven wil ik graag uitnodigen contact op te nemen. Doel is om mensen te laten zien wat er allemaal kan als je je vaste ideeën overboord gooit en in het diepe durft te springen.
Wat betreft de constructie, ik begrijp dat het schrijven van een boek een hele klus is. Als je hieraan een dikke boterham wilt verdienen, I'm sorry. Ik zoek iemand met passie en enthusiasme, die samen dit avontuur aan wil gaan. Ik zou het boek graag willen publiceren, en de opbrengsten delen. Geen bezwaar tegen dit contractueel vast te leggen.
Ik kijk uit naar positieve reacties! Groet, Jules.