Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver gezocht om verhaal tot boek te verwerken

  • Spyk

    Beste lezers,

    Het is nu inmiddels 10 jaar geleden dat mijn vader en vandoor ging met mijn toenmalige (16 jarige) vriendin! (waargebeurd!)

    Nu wil ik deze periode afsluiten door het verhaal te verwerken tot een boek.

    Het afsluiten van de periode is voor mij voldoende, eventuele opbrengsten, etc. zijn voor mij niet belangrijk, die kunnen naar de schrijver (beginnende schrijvers als carrière opstap?)

    of naar het goede doel. Ik ben enkel op zoek naar een persoon waarmee ik (in een prettig samenwerkingsverband) mijn verhaal tot boek kan verwerken.

    Ik heb zelf helemaal geen ervaring in het schrijven van een boek, daarvoor zoek ik jou / U !

    Geïnteresseerden kunnen reageren via de mail.

  • Stephan

    Hallo,

    Ik ben een beginnend schrijver. Graag hoor ik van je of je nog een schrijver zoekt.

    Indien ja, heb ik interesse in dit project en stel ik voor om verder contact te houden per mail

    Mvg,

    Stephan

  • Dre

    Hallo ,

    Ook ik zoek een schrijver, voor mijn trieste levensverhaal.

    Ik vecht mijn levenlang al tegen mijn bestaansrecht.

    Ik ben al wat ouder maar vecht nog steeds met mijn emoties.

    Wie kan mij helpen om dit via een boek te verwerken ?

    Mvrg.,

    Andre

  • Stien54

    Beste Dre. Ik ben een auteur die al twee waargebeurden verhalen op haar naam heeft staan.

    google maar een christina niedekker, Misschien kan ik iets voor je betekenen, maar dan heb ik wel meer over de inhoud nodig.

    groetjes

  • Amber

    Beste Christina , kan ik jou ergens bereiken ?

    Zou graag eens met je willen praten over een projectje waar ik al een tijdje mee bezig ben.

    Ik hoor graag van je.

    Groetjes Amber.

  • poet

    Ik ben op zoek naar een schrijver, met ervaring, die een baanbrekend idee wat door mijn bol blijft zweven, heel goed uit kan werken, met als eindresultaat een betere wereld voor iedereen. Heb je interesse, graag contact per mail.