Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik ben op zoek naar een schrijver

• sylvienne

hallo mijn naam is sylvienne

ik wou altijd een boek laten schrijven over mij leven wat er allemaal is gebeurt

soms als ik er over praat en denk gaan er nog tranen in me ogen het was zeker te veel voor me

ik kan je alvast zeggen ik ben antillans en komt van curacao en had het niet makelijk in mij jongen leven

ik probeer het nog steeds achter te laten maar het lukt niet mij moeder heb me mishandel en mij broer ook er was nog veel meer gebeurt

als ik mij vrienden vertelt kunnen hun hun oren niet geloven soms denk ik dat ik met een zwarte wolk boven me hoofd loopt of ben ik aan het ovedrijven

ik weet het niet mechien kan ik het in een boek vast zetten en dan het achter me laten al me sex leven en mannen die ik heb mee gemaakt

het is niet om trost over te zijn

ik hoop dat ik een een schrijver kan krijgen en iemnad die ik rustig er over kan praten en iemand die ik kan vertouwen

groeten sylvienne

email sylcura80@hotmail.com

• karianne mahler

beste sylvienne,

op het prikbord van schrijvers.startpagina.nl las ik je advertentie, deze maakte indruk op mij.

mijn vraag is dan ook of je nog op zoek bent naar iemand die jouw levensverhaal wilt uitbrengen?

mijn naam is karianne, ik ben 21 jaar en ik kom uit weesp (een kleine stad naast amsterdam).

ik schrijf al een aantal jaar teksten, voor verschillende bandjes en af en toe draag ik teksten aan kleine groepen voor.

ik heb nog nooit eerder een boek geschreven maar dit lijkt mij een mooie kans, mijn vader zou het namelijk uit kunnen brengen.

als je hiervoor open staat kunnen we een keer afspreken.

groetjes en ik wens je succes :)

karianne

• Tiny van Bakel-Snoek

Wie kan voor mij een boek schrijven over de mishandeling van mijn dochters,mijn kleinzoon en mijzelf en het onbegrip en vriendjespolitiek bij de politie met de dader en slachtofferhulp ?

Ik heb zelf alles in grote lijnen opgeschreven en rust niet voor het recht zegeviert.

Vr.gr,Tiny van Bakel-Snoek

• marsella

Beschrijving

Ik ben op zoek naar een schrijver,

die geïnteresseerd is om samen te werken met mij,

om samen een boek uit te geven.

Het verhaal heb ik al opgeschreven in het klad.

Het verhaal moet nog gecorrigeerd en vertaald worden

en ten slotte uitgegeven.

Voor vragen en/of meer informatie kunt u altijd mailen

of bellen!

• hayet

ik ben op zoek naar en schrijver ik heb veel mij gemakt in mijn lieven dat kan en heel goed ervaren book in het lieven ik kom zelf uit tuniesie ik moet toen van mijn famillie troewen met en man d ik hem niet ken ik ben toen 15 jaar oud ik heb met hem 3 kindren naar en paar jaar heft hij d kinden van mij ontvoerd vanaf d tijd heb ik altijd angst en nog heel veel verhalen ik hoop dat ik iemand vind d mijn verhalen kunen bublisieren met vrendelijk groeten hayet

• SportAmstelveen

Beste Sylvienne,

Dat zou ik kunnen doen.

Ik heb er veel ervaring mee en schreef onder meer de biografie van de voetbalbroers Frank en Ronald de Boer.

MVG,

Maarten Bax

levensverhaalvertellen.nl