Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijvers gezocht!!

• anita er

Ik ben n jonge vrouw van bijna dertig. ik kan nu pas voor het eerst zeggen dat ik gelukkig ben.mijn leven kort samengevat; ik heb n oorlog meegemaakt als kind van 7,mijn vader werd meegenomen en 12 jaar later teruggevonden in n massagraf.mijn moeder mishandelde mijn zus en mij regelmatig.op mijn 15 eerste zelfmoord poging,op mijn 17 verkracht en voor dood achtergelaten. Ik trouwde zeer jong om aan mijn moeder te ontsnappen.dat ging ook mis,mijn exman bedroog me en verliet me voor iemand anders.ik raakte verslaafd en was erg in de var,gevolg : opname nu na bijna 4 jaar intensiefe therapie en EMDR trauma behandeling kan ik eerlijk zeggen dat het super goed met me gaat.ik ben bezig om weer te gaan studeren sph ervaringsdeskundiheid.ik heb n hele lieve vriend ,schatjes van kinderen en twee lieve honden.ik heb eindelijk mijn huisje boompje beesje..

lijkt het je interesant om mijn leven op papier te zetten?stuur me dan aub n berichtje en vertel wat over jezelf.ik vind het erg belangrijk dat het klikt tussen ons n soort band,het liefst iemand met ervaring

alvast bedankt anita

• Dora

Anita.

Je kunt eens kijken Xead.nl onder weltevree

Daar staan onder profiel een aantal teksten waaraan je kunt beoordelen of de stijl je aanspreekt

Zo staan er veel verschillende stukken waaruit je kunt kiezen.

Over taal: “Spelen met taal? Hoe boei je lezers?”

Humoristisch maar toch to the point is het stuk Onder normale omstandigheiden moord ik, maar

Iets autobiografisch vind je hier

Grietjes van Dora

• SportAmstelveen

Beste Anita,

Dat zou ik kunnen doen.

Ik heb er veel ervaring mee en schreef onder meer de biografie van de voetbalbroers Frank en Ronald de Boer.

Ik kan dit alleen niet voor niks doen…

MVG,

Maarten Bax

info@sportamstelveen.nl

• Rumeysa

hallo antita,

ik wil heel graag schrijfster worden en heb zelf ook veel meegemaakt, dus kan best goed over zelfmoord en die dingen schrijven. Het zou me een eer zijn om uw levensverhaal te schrijven!

ik hoop dat u me snel mailt

M.V.G Rumeysaa

• Ouissam

Ik denk dat ik darvoor geschikt bent. hoop van u te horen