Ik ben n jonge vrouw van bijna dertig. ik kan nu pas voor het eerst zeggen dat ik gelukkig ben.mijn leven kort samengevat; ik heb n oorlog meegemaakt als kind van 7,mijn vader werd meegenomen en 12 jaar later teruggevonden in n massagraf.mijn moeder mishandelde mijn zus en mij regelmatig.op mijn 15 eerste zelfmoord poging,op mijn 17 verkracht en voor dood achtergelaten. Ik trouwde zeer jong om aan mijn moeder te ontsnappen.dat ging ook mis,mijn exman bedroog me en verliet me voor iemand anders.ik raakte verslaafd en was erg in de var,gevolg : opname nu na bijna 4 jaar intensiefe therapie en EMDR trauma behandeling kan ik eerlijk zeggen dat het super goed met me gaat.ik ben bezig om weer te gaan studeren sph ervaringsdeskundiheid.ik heb n hele lieve vriend ,schatjes van kinderen en twee lieve honden.ik heb eindelijk mijn huisje boompje beesje..
lijkt het je interesant om mijn leven op papier te zetten?stuur me dan aub n berichtje en vertel wat over jezelf.ik vind het erg belangrijk dat het klikt tussen ons n soort band,het liefst iemand met ervaring
alvast bedankt anita