Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

co-writer gezocht

  • Marjon Horsthuis

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een co-writer. Ik denk dat ik zelf een fantastisch levensverhaal van mezelf heb en zou dat graag in boekvorm willen uitgeven, maar ik ben zelf niet zo goed in het schrijven. Persoonlijke ontwikkeling, relatie, spiritualiteit komen oa aan bod.

    Ik ben benieuwd en hoor graag van je!

    Hartelijke groet,

    Marjon Horsthuis

  • Dora

    Hallo Marjon.

    Ik schrijf als Weltevree, op Xead.nl

    Om eens te zien of mijn stijl je aanstaat kun je mij via de zoekfunctie vinden aan bijvoorbeeld:

    “Spelen met taal? Hoe boei je lezers.”

    Zodra je op mijn profiel bent zie je daaronder alle titels

    Zo is

    http://www.xead.nl/alsof-langzaam-doodbloeden-aan-een-kruis-zo-mooi-is-

    een klein deeltje autobio

    Of iets met de Kamasutra….

    Humoristischer maar wel erg to the point is een stuk als: "Onder normale omstandigheden moord ik, maar…

    Mocht je interesse hebben kun je uiteraard mailen

    Groet

    Dora

  • Herman van Amsterdam

    Dag Marjon, als je al in zee bent gegaan met een co-writer, vergeet dan deze regels. Maar als je nog zoekende bent, leet het weten.

  • Herman van Amsterdam

    Dag Marjon, als je al in zee bent gegaan met een co-writer, vergeet dan deze regels. Maar als je nog zoekende bent, laat het weten.

  • M.L. Ambrosius

    Hallo Marjon,

    Ben je er al mee begonnen? Kijk eens op www.uitgeverij-ambrosius.nl en neem contact op als je eens nader wilt kennis maken.

    Met vriendelijke groeten,

    Marie Louise

  • Peter P. Seelig

    Met het verzamelen van gegevens, data en omstandigheden heb ik welis waar de inhoud geschreven, het is echter nog geen verhaal. In het kort begint deze inhoud bij mijn overgrootvader die eerste rechthebbende is op de troon van Siam. Door de intriges aan het hof wordt de opvolger echter zijn halfbroer. De angst voor kolonisatie van Siam doet mijn grootvader “besluiten” westerling te worden en daarmee westerse cultuur en muziek in Siam te introduceren. Zijn zoon volgt hem op en schrijft zelfs het volkslied. Ook mijn vader moest het ontgelden ten dienste te staan voor Siam. De coup in 1932 veranderde Siam in Thailand. De idee voor een resultaat is het boek ‘the King and I’ van Anna Leonens, maar dan gebaseerd op waarheden. Is er iemand die me kan helpen ?