Ha Marjon,
Om je nog meer keus te geven: mijn website is http://www.uitgeverij-ambrosius.nl/www/Uw_verhaal_als_boek.html
Daar staan ook mijn adresgegevens. En links naar wat ik allemaal meer doe;-)
Marie Louise
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGoede middag,
Heb geen flauw idee op wel pad ik mij begeef???Maar een boekwerk maken van je leven,als het einde in zicht is,wat voor prijskaartje hangt er aan zo iets.???Heb een goede vriend in Zeeland wonen,en dat is nog een leuke verteller ook.,loopt al jaren met het idee rond om zijn levensverhaal in een boekwerk om te zetten..Wie verschaft mij wat informatie hoe zo iets in zijn werk gaat,moet je zelf al het nodige op papier hebben staan??Wordt zo.n boekwerk samengesteld uit een aantasl mondelingen seccie.s???.Als zo.n levensverhaal een bestseller wordt hoe zit het dan met de financien,en met de uitgever..Van wie krijg ik eens wat antwoord op mijn vragen een hartelijke groet uit het Land van Maas en Waal tom brusse moordhuizen in alphen .a.d. maas in gld.
Beste Tom,
Zo wie zo kan je je levensverhaal kwijt op www.graphyon.com
De nieuwste site, gaat eigenlijk pas over een maand officieel de lucht in maar leukt voor jou om alvast even te pionieren.
Mocht je opmerkingen hebben t.a.v. deze site, dan hoor ik dit graag natuurlijk.
Succes
Willem Lensselink
Purmerend
willem@lensselink.com
Hallo
Ben een persoon met de ziekte DIS
Zou graag een boek willen maken en publiceren met iemand die er enorm geduld voor zou hebben die te willen maken met mij de hoofdpersoon en alle alters.
De bedoeling is om eens een boek uit te willen brengen met een levensverhaal hoe een disser leeft met zijn alters, daar er alleen maar boeken op de markt zijn die slechts vertellen wat de ziekte DIS is
maar niet hoe een Disser zelf met alle alters het leven in staat.
Hoop van een schrijver wat te mogen horen
groeten van Mike en alle alters
Hallo Kim
Het zal niet makkelijk worden, want moet het met alle alters doen en vaak is het dan verwarrend, de één heeft het zo beleefd de ander weer anders, maar moet het wel van hun hebben, zelf niet veel weet
ik wil geen boek maken wat DIS is maar hoe het is het leven van een disser. Het is triest, verwarrend, eng en met humor
Kunnen we stukjes doorsturen naar je per mail, jij ze verzamelt en dan er een lijn in maken kan van een verhaal?
groeten van Mike
mail: sjechina@msn.com
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?