Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver gezocht voor medisch getint levensverhaal

• Edwin

Ik ben op zoek naar iemand die mijn verhaal van de afgelopen 10 jaar op papier kan zetten om uiteindelijk wellicht uit te kunnen geven in boekvorm.

Het verhaal is medisch getint en de focus moet liggen op de ziekte (kanker), het feit dat ik inmiddels een medisch wonder ben en de daarbijkomende psychologische problemen.

Ik heb alles van de afgelopen 10 jaar in aantekening-vorm bijgehouden, maar ik zoek iemand die dit kan omvormen naar een leesbaar boek.

Graag hoor ik van iedereen die hier interesse in heeft wat de mogelijkheden zijn, wat er allemaal bij komt kijken en wat het plan van aanpak is.

• ianraf@critikaster.nl

Geachte heer,

Graag zou ik met u in contact komen om te kijken wat ik voor u kan betekenen. uw verhaal klinkt als een uitdaging en ik denk dat ik er zeker iets moois van kan maken, zodat we het ook nog kunnen publiceren. Ik ben zelf auteur en freelance tekstschrijver en houdt me ook nog bezig met boek promotie, dus de weg naar uitgeven zit wel goed. Graag zou ik via de mail contact hebben en dan kunnen we zien wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Met creatieve groet,

B.Canfijn

• Gesp

Edwin,

Ik wil niet flauw doen over B. Canfijn, maar lees zijn/haar mailtje nog eens:

- “uw verhaal” is het begin van een nieuwe zin en “uw” moet dus met een hoofdletter

- “ik (…) houdt” moet zonder t

- boek promotie is één woord

Canfijn is misschien niet de ideale schrijver voor je boek?

• Pieter

B. Canfijn heeft in elk geval een goede, wervende tekst geschreven.

Voor een boek is dat heel belangrijk.

Efentueele taalfoudjes worden er bij de publikaatsie wel uit gehaald door een erfaaren redakteur.

Friendelukke groed, Pieter.

• Gesp

Achter “wervende” hoort een komma! (:P)

• Pieter

inderdaat :)-D

• Gesp

Groedjes! (tu)

• B.Canfijn

Wat grappig dat mensen alles beoordelen en zelf niets bieden. Een snelle reactie zegt niets, maar als jij het beter kunt dan moet je dat zeker doen.

• Pieter

Helemaal met je eens. Zoals ik al eerder heb geschreven: Een goede, wervende tekst is veel belangrijker dan een paar taalfoutjes. Ik hoop dat Edwin op jouw verhaal hebt gereageerd. Zijn verhaal verdient een goede, integere schrijver. Met vriendelijke groet, Pieter.

• Gesp

Beste Canfijn,

Wat grappig dat (sommige) mensen zo slecht tegen kritiek kunnen!