Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zoek je een schrijver?

  • weltevree

    Kijk eens bij weltevree op Xead,

    waar je onder mijn profiel veel stukken vindt in zeer uiteenlopende schrijfstijl en met een diversiteit aan inhoud.

    Je kunt daarna altijd contact opnemen via de website van

    Dora Weltevree, of rechtstreeks via dit prikbord

    Groeten van Dora

  • john van tamelen

    ben op zoek naar een schrijver die mijn turbulente leven als politiek gevangenen in nederland in boekvorm wil helpen schrijven

  • sarah

    Beste mevrouw,

    Ik ben z.s.m. op zoek naar een schrijver voor een stuk van ongeveer 7500 woorden. Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Sarah

  • remi

    ik ben op zoek naar een schrijver om mijn verhaal over het feit dat nadat bekend werd dat ik door mijn behandelaar (psychiater) binnen de GGZ ben verkracht ondanks onderzoek dat mij van alle blaam verschoont het mogelijk is uitgesloten te worden van alle hulp, ook medische, het terreur wat deze arts vanaf 2009 tot heden zonder consequenties kan uitoefenen. Het feit dat dit geen incident blijkt maar juist vrouwen binnen ggz die al een geweldservaring hebben boven op het reeds aanwezige risico nog 7x meer risico lopen. Ik wil dat er aandacht komt voor het feit dat 1% van slachtoffers misbruik hulpverleners de terreur niet overleeft door isolement, wanhoop suicide pleegt. Ik ben een hoog opgeleide vrouw en zelfs nb hulpverleenster en wil een mond zijn die nms alle naamloze slachtoffers dit taboe bespreekbaar wil maken. Als nederland klaar is voor seksuele schendingen vanuit de Rooms Katholieken broeders moet vogelvrijheid van slachtoffers misbruik hulpverleners aan de kaak gesteld worden.

    Bach. EAM Goossens