Beste,
Ik ben Sabrina Jansen, en heb zelf een boek uitgegeven in eigen beheer. De organenstelsels van het menselijk lichaam.
Ik ben een eigen website aan het opzetten, om boeken, eboeken en gedichtenbundels te publiceren van andere schrijvers. Het is helemaal gratis, en de verkoop van je boek of eboek gaat via jezelf. Als je interesse hebt, kan je me mailen op xeadgalaxy@hotmail.com
De site is nog niet online, maar ik heb al een aantal aanmeldingen gekregen van schrijvers die hun boeken willen publiceren.
Zoals het er nu naar uitziet wordt de site vanavond gepubliceerd op internet.
Wat informatie voor de schijvers die interesse hebben:
Hoe kan ik mijn boek of e boek toevoegen aan het assortiment?
Als uw een boek of e boek aan het assortiment wilt toevoegen, kunt u de volgende gegevens naar mij toe mailen via xeadgalaxy@hotmail.com :
De cover.
De prijs.
Het genre.
Het webadres waar het boek, of e boek te bestellen is.
Een samenvatting van het boek.
Aantal pagina's.
Signeren. Ja/Nee.
Wanneer ik alle gegevens heb nagekeken, en ze zijn voldoende, plaats ik uw boek of e boek op de website bij het juiste genre.
Is het verplicht om een link terug te plaatsen?
Het is geen verplichting, om de link van mijn website naar uw eigen website terug te plaatsen. Het is natuurlijk wel zo, dat we elkaar op deze manier kunnen helpen om meer bezoekers op onze websites te krijgen.
Ik wil mijn boek of e boek niet meer te koop aanbieden.
Als u heeft besloten om te stoppen met het aanbieden van uw boek of e book via mijn website, kunt u dit melden door een e-mail te sturen naar: xeadgalaxy@hotmail.com ik zal uw boek of e boek uit het assortiment verwijderen.
Ik wil een wijziging aanbrengen in de tekst bij mijn boek of e boek.
Als u een wijziging wilt aanbrengen, kunt u dit niet zelf doen, wanneer u mij een e-mail stuurt naar: xeadgalaxy@hotmail.com zal ik ervoor zorgen dat de wijzigingen zo spoedig mogelijk gedaan worden.
Wat kost het om mijn boek of e boek aan het assortiment toe te voegen?
Het kost u als auteur niets, het is een gratis vorm van promotie die ik u aanbied.
Hoe wordt er reclame gemaakt voor de website?
Ik ben lid van verschillende social media die ik gebruik om de website te promoten. Als u ook lid bent van social media sites, mag u zelf ook de website promoten.
Met vriendelijke groet,
Sabrina Jansen